Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Quir schreef:Als ie niet in de was machine past, hoe wil je dit dekje dan ooit wassen? Neem aan dat je niet met een vies dekje rijd.
Overigens kan een dekje ook hard/stijf worden van het zweet. Dus ik zou hem toch eens uitwassen, dat zal wel wat helpen.
J508 schreef:Ik heb er ook zo een gehad, alleen dan in een andere kleurstelling (roze ipv blauw) en bij mij werd hij absoluut niet soepeler ondanks het vele wassen (was ze zo ongeveer elke keer na het rijden wel). Heb het dekje uiteindelijk maar als slaapplaats voor de hond gebruikt toen ze er nog op paste.
Dus: bij mij werd hij niet soepeler en ik had wel het gevoel dat het niet helemaal goed lag door de stijfheid.
lisasander schreef:misschien kan ik op de rand van het dekje de stiksels loshalen en er een laag vulling uithalen ofzo? heeft iemand zoiets wel eens gedaan?
lisasander schreef:misschien kan ik op de rand van het dekje de stiksels loshalen en er een laag vulling uithalen ofzo? heeft iemand zoiets wel eens gedaan?
Chaos schreef:lisasander schreef:misschien kan ik op de rand van het dekje de stiksels loshalen en er een laag vulling uithalen ofzo? heeft iemand zoiets wel eens gedaan?
Je kunt toch zeker wel een dekje dubbelvouwen. Ook al is die stijf, ik mag toch aannemen dat iedereen daartoe in staat is. Dus gewoon dubbeldoen, in de wasmachine proppen en klaar.