Ik zit even wat rond te kijken, omdat ik misschien toch maar mijn zadel ga inruilen. Alleen vraag ik me af wat voor merk het beste bij me past. Want ik wil eigenlijk een zadel hebben met dikke kniewrongen en een niet al te diepe zit. Mijn budget is ongeveer 1400,-. Dus weet iemand een zadel met deze eisen? Zo ja, wat voor merk(en).
Oke, maar kan ik wel het zadel inruilen bij een zadelmaker? Want ik zat te denken om hem in te ruilen bij een ruitersportzaak waar ik het zadel wat ik nu heb ook weg heb.
_biondaa
Geplaatst: 14-01-11 18:09
Het beste lijkt mij om even een zadel maker te bellen, die kan je meer vertellen. en volgens mij kan je ze gewoon inruilen hoor!
Laatst bijgewerkt door _biondaa op 14-01-11 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
deflin
Geplaatst: 14-01-11 18:09
moet je even met je zadelmaker bellen, die kan je het verlossende antwoord geven je kan wel ruilen bij je ruitersportzaak, maar je zadel moet wel goed liggen op je paard. Desnoods verkoop je je zadel op MP of hier op bokt
Ja bij die ruitersportzaak zit wel zadelpas servive en dat zadel wat ik nu heb, heeft nooit verkeerd gelegen. Maar ik zou inderdaad wel een zadelmaker kunnen inlichten. Maar die hebben toch ook gewoon merken zoals in een ruitersportzaak?