ik ben al een pooooos op zoek naar dé neusriem of hét hoofdstel voor mijn trekpaard. Hij begint er echt uit te groeien nu; neusriem zit op het laatste gaatje... (omtrek van zijn neus, achter de oren langs heeft hij nog zat ruimte over)
Al verschillende ruiterzaken afgegaan, gemaild, bij Hööks besteld, maar het is óf niet wat ik zoek óf te klein

Dus nu kijken of er iets gemaakt kan worden, binnen mijn budget!
Ik wil heel graag een soortgelijke neusriem als deze, maar dan gebroken wit/champagne onderlegd:

[i]Heb ook over deze neusriem contact gehad met iemand, maar krijg geen reactie meer, dus daar stopt het helaas)
Mooiste zou zijn om een heel hoofdstel erbij te hebben natuurlijk(dan wil ik het in het chocobruin) maar zoals al eerder gezegd, dat moet wel binnen mijn budget passen.
Wie heeft er tips waar/bij wie ik eens kan vragen of zoiets mogelijk is? Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken!
Offf....weet je een soortgelijke neusriem in maat (x)xfull? (eisen: min. 4,5cm breed, omtrek neus min.80cm, Tych zn neus is 82, wil nog speling hebben.) Dan hoor ik dat ook graag!
groetjes, Janneke
)
).