hoi hier even een vraag want snap zelf niet hoe dit kan komen.
de deken is helemaal heel boven en nu trof ik wol aan op mijn pony. nu blijft dat de binnenvoering in de midden van de rug helemaal gescheurd is over de breede van de hele rug. en daarnaas naar onder begint hij ook zijn rechte scheuren(geen winkelhaken)
kan dit door bijten komen? ik denk zelf van niet dan moet toch de buitenstof ook kapot gaan?
ik denk dat het een productie fout is.. Ik zou even terug gaan. 6 weken is erg kort
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 18:42
6 weken ligt die op de pony heb vandaag al gebeld en ga mrogen heen wil gewoon andere deken dit is niet normaal doe haar even snel 2 fleecdekens op en hup in de auto want ze is geschoren
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 18:44
als een paard bijt moet het toch een winkelhaak veroorzaken? en natuurlijk de buitenstof mee kapottrekken? of ben ik nu zo debiel
Anoniem
Geplaatst: 11-01-11 18:45
Dribbelkont schreef:
als een paard bijt moet het toch een winkelhaak veroorzaken? en natuurlijk de buitenstof mee kapottrekken? of ben ik nu zo debiel
Dat lijkt mij ook. Dus gewoon even terug gaan. Dit hoort niet zo snel te scheuren
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 18:49
ja ga morgen heen dit is niet acseptabel voor een deken van 110,00 euro
Anoniem
Geplaatst: 11-01-11 18:58
Dribbelkont schreef:
ja ga morgen heen dit is niet acseptabel voor een deken van 110,00 euro
Al was hij maar 50 euro, Een deken hoort niet zomaar helemaal door te scheren.
Ik ben ook benieuwd naar foto's. (deken niet te kort? als paard gaat eten, dat de deken dan bij de staart trekt? zo kan er wel spanning komen.)
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-11 19:37
ze is 1.35 en heeft maat 175 op is zeker niet te klein
fotos heb ik niet heb inmiddels de gaten genaait maar gaan al weer langzamerhand weer los zitten dinsdag krijgt ze de 400 weer op want temp zakt weer dus dan deken even mee naar huis en goed naaien met ijzergaren
wouterpaard
Geplaatst: 16-01-11 20:25
Ik heb het ook gehad met dezelfde deken! Alleen dan vorig jaar. Hij was bij de schouders bij de naad geschuurd en de rand eromheen met de reflectoren lag eraf. Paard had hem 2 weken op gehad en kan 100% nergens aan blijven haken en stond niet met sloper oid in het land (heb nooit dekens stuk) dus ook terug gegaan deden ze eerst ook moeilijk! Toen heb ik voor elkaar gekregen dat ze hem zouden maken na het dekenseizoen, wel zwart op wit gevraagd want ken Divoza langer als vandaag. Hij is dus uiteindelijk gemaakt en heel gebleven al heeft hem dit jaar neit op gehad.
@dribbelkont als je 'm zelf naait moet je uitkijken dat 'ie niet gaat schuren, als een ruitersportzaak 'm naait naaien ze 'm namelijk van binnenuit.. Want de draden gaan vaak schuren, en zeker bij een geschoren pony..
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-11 09:06
ik moest wel maar deken gaat al weer los dus zal toch andere deken moeten kopen denk ik