Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Massimo zou ook misschien wel op jou pony passen, Zijn in heel veel boom maten te krijgen en kunnen erg kort gemaakt worden. De Trail is een type die erg veel gebruikt word in de endurance sport.
33Bonita33 schreef:Anoniem schreef:Massimo zou ook misschien wel op jou pony passen, Zijn in heel veel boom maten te krijgen en kunnen erg kort gemaakt worden. De Trail is een type die erg veel gebruikt word in de endurance sport.
Bedankt voor je reactie.
Ik weet niet zo goed wat ik van de Massimo trail moet denken.
Vriendin van me rijd er ook mee maar ik vond hem op haar pony niet goed liggen misschien dat ik er daarom geen goed beeld van heb..
Heb je verder geen ervaring met podium zadels?
twister10 schreef:hoi
wij hebben tinker die zijn ook erg rond geen schoft en overbouwd
sinds verleden jaar rijden we ook met een massimo .we hebben de trail en de dresseur uitvoering ,
de zadels liggen zeer goed schuiven niet ,wat de andere zadels altijd wel deden .
je hebt nu van de massimo trail de nieuwe model die id een aantal cm korter dan normaal .
ik ben er zeer tevreden over , we rijden nu 3 paarden met een massimo.
wel moet je het goed aan laten meten .
bv de green distance of de country mill
rakni schreef:ik heb een ijslander van 1.40m de podium is voor hem echt te groot.. zat er ook al eens naar te kijken.
nu heb ik ook een massimo trail en die bevalt goed! (ik rij trec en lange ritten)