Welke op maat gemaakte zadels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Welke op maat gemaakte zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 21:54

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik heb me erg in de WoW verdiept maar loop daar toch tegen twijfel punten aan dat ik toch nog maar even verder kijk. Voor ik een keuze wil maken.

Ik ben opzoek naar zadels/zadelmakers die een zadel op mijn paard bouwen. Zoals Hulsebosch, Arno Brandt en Daaleman.
Wat mij alleen opvalt bij Hulsebosch en Arno Brandt is dat de zadels er erg gedwongen uitzien. Hele diepe zit met hoge lepel en mega dikke knie wrongen. En dat zoek ik nu eigenlijk niet. Ik zoek een zadel waar ik wel stevig in zit. Maar niet zo vast en gedwongen.
Voorkeur gaat uit naar half diepe zit en bovenbeen wrongen.

Weten jullie nog meer maatwerk zadels?

__Jolien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:02

Ik heb een zadel van Pessoa, dit past op elke pony, het is echt een super zadel!! *D
Groetjes xx

kimmie88

Re: Welke op maat gemaakte zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:03

Bij Hulsebos kan je zelf je wensen aangeven.
Kijk anders even op hun site.
Daar kan je kiezen voor wel of geen diepe zit (afhankelijk welk type)
Wel of geen wrongen

steinstein

Re: Welke op maat gemaakte zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:07

Tegen welke twijfels loop je aan bij WOW????

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 10:38

Als ik je één goede raad mag geven... Ga niet in zee met Daaleman! :n Als je tijd hebt, dan moet je maar eens zoeken naar een Daaleman-topic onder mijn naam. We waren daar met een stuk of 5 bokkers die een op maat gemaakt zadel hadden laten maken. Geen één van ons heeft zijn/haar zadel nog. Bij iedereen was het zadel na een mum van tijd te klein! Bij mij was het zelfs zo erg dat het zadel bij aflevering al niet mooi paste. Dat werd door Daaleman afgedaan dat dat kwam doordat mijn paard te dik was geworden?! Thans toch niet! Vervolgens weigerde hij er iets aan te doen. Ik heb wel een hele mooie rekening van de fysio gehad om alle ellende, die dat zadel heeft aangebracht weer op te lossen.

Ik ben toen overgestapt op Wow en ik heb nog geen seconde spijt gehad. Mag ik vragen waarom je twijfelt?