Veredus peesbescherming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Veredus peesbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 17:23

Haaai,
je ziet de laatste tijd heel vaak die Veredus peesbescherming op wedstrijden. Ik vind ze heel mooi, maar ik weet dat ze wel heel duur zijn... Is het de moeite waard om ze te kopen? Gaan ze lang mee? kan je ze wassen?
xxx

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:47

Ik vind ze super fijn!
Ze hebben een mooie pasvorm en blijven heel goed zitten.

X_spirit_X

Re: Veredus peesbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:53

Ze zijn echt heel erg fijn! Die van mij hebben ook een gelvoering en die gaan helemaal naar het been van je paard staan, echt ideaal! Ik heb ze ook gebruikt me crossen en daarbij bleven ze altijd super zitten, zijn nog nooit losgegaan of afgezakt :)

Stephanie_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:51

Zeker een aanrader! En mochten bandjes kapot gaan dan kan je gewoon weer nieuwe bestellen. Niet dat ze snel kapot gaan hoor!

Ja je kan ze ook gewoon wassen.

Nikita1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:30

Misschien moet je eens op www.equitest.nl kijken. Daar staan heel veel recensies op, ook van bekende ruiters.

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:48

Ik ben er ook heel tevrede over! Heb ze nu 2jaar en ze zijn nog altijd super en ik gebruik ze bijna dagelijks. juist de hoefschoenen (of hoe moet ik ze noemen?) daar ben ik niet tevrede over! Ze zijn erg duur en blijven niet goed zitten,ze draaien rond en je kan er enkel mee op droge grond rijden. Dat is toch mijn ervaring ermee. Maar de peesbeschermers zijn super! Echt een aanrader, ze zijn hun geld waard!

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:07

Ben er heel tevreden mee, ik heb ze leder gevoerd zonder gel, blijven prima zitten en zien er mooi uit, maar heb voor thuis gewone van BR, en die blijven ook prima zitten dus het kan ook goed en wat goedkoper :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:08

Ben er ook superblij mee, heb ze al een jaar of 3 en ze zijn nog steeds mooi!!