Deze 3 in 1 beschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Deze 3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 21:54

Ik wil ze zoooooooooo graag hebben :D

deze beschermers van hh :

http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... #tabanchor

Maar natuurlijk.. er staan geen recensies bij.. :P Dus ik dacht, zet maar op bokt. Ik wil het zekere voor het onzekere nemen en deze beschermers kopen. Omdat ik niet weet of ze gaan passen, wilt ik gewoon voor de zekerheid goedkopere bestellen ;)

Daarom heb ik de volgende vragen:

- Hoe vallen deze beschermers?
- Welke maat raad je aan voor het volgende paard:
Marnix heeft nog al.. rare benen :P Ik wou laatst peesbeschermers passen. Ik ging eerst full passen, ze gingen dicht, alleen ze waren te groot in de hoogte. Toen heb ik cob gepast. Ze zaten goed in de hoogte.. maar gingen niet dicht :+ Dit heb ik met BR peesjes gedaan :) Dus misschien, weet een van jullie welke maat ik het beste kan pakken ;)
- Zijn ze het geld waard? Of betaal je teveel voor de kwaliteit die je krijgt :)

Alvast bedankt iedereen!!!

Groetjes :wave:

o0loveFly0o

Re: Deze 3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 10:44

Ikzelf vind ze niet zo heel erg fijn want bij mijn paard passen ze niet heel erg goed. Maar als er een goed passende maat is voor je paard dan zouden ze wel fijn zijn denk ik! Ik heb de mijne weggegeven en die persoon vindt ze wel heel erg fijn.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 15:53

o0loveFly0o schreef:
Ikzelf vind ze niet zo heel erg fijn want bij mijn paard passen ze niet heel erg goed. Maar als er een goed passende maat is voor je paard dan zouden ze wel fijn zijn denk ik! Ik heb de mijne weggegeven en die persoon vindt ze wel heel erg fijn.

Dankjewel voor je antwoord :) Ik denk dat ik ga gokken op de M... Ruilen kan toch nog :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:58

ik heb denk ik deze... (ze zijn alleszins van HH)
ik vind ze niet bijzonder, maar ze passen niet 100%. rond het onderbeen zijn ze te groot waardoor er een groot overlap is, wat niet netjes aansluit en de plakker komen langs de binnenkant weer naar voren. Dus het lijkt alsof m'n paard strijkt, maar eigenlijk zijn het de plakkers die tegen elkaar komen.
en rond de kogel lijken ze te kort, moet altijd opletten of de velcro niet gaat snijden...
en ze zijn eigenlijk net niet hoog genoeg.

ik heb maat M voor een volbloed van 1.55, waarvoor ik peesbeschermers heb maat full van lamicell.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 21:30

Oke dankjewel :)

Dan ga ik voor de M, als ze bij jou wat te groot zijn, zullen ze bij marnix denk ik goed zitten. Ivm zijn dikke hafjes benen :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:35

Ik heb ook een paar van hh niet deze maar een ander staat niet meer op de site maar misschien heb je er wat aan. Ik vind ze aardig klein vallen. Ik heb een L en een XL beide zijn eigenlijk voor achter maar die voor voor is er tot maat L heb ze 2de hands overgenomen vandaar zou zelf niet 2x achter kopen. En ze zijn te klein je ziet echt een groot deel het been nog. Dat terwijl de peesjes van br en eskadron gewoon goed passen en deze zijn dus niet te klein.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 22:33

Ow oke :)
Ben tevreden met ieder antwoord hoor :) Ik ga iig die bestelllen, en denk toch in maatje M. Want dat lijkt me het meest logisch. En kan ze altijd nog ruilen :)

bedankt voor je antwoord ;)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:00

Ik heb ze ook voor een fjord voor het marathon rijden, het is soms wel een gedoe om ze om te doen omdat dat klitteband steeds vastkleeft enz. Maar verder zitten ze heel goed en zakken en verschuiven dan niet meer!
Ik heb een maat M voor een oud type fjord, denk dat dat voor een haf ook wel goed zal zijn!

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:12

Nog even snel mijn mening (hoop dat je ze niet al gekocht hebt TS ;) ). Ik heb een half Belgisch Trekpaard met precies hetzelfde probleem. 'Normale' peesbeschermers passen niet omdat hij dikke maar korte benen heeft. Nou wilde ik voor springen toch iets van bescherming hebben en de enige die hij paste zijn de 3 in 1 van Anky in maat M. Die van Harry's Horse zijn voor hem ook te lang (jammer want een stuk goedkoper..). Die van Anky zitten als gegoten en zijn fijn in het gebruik. Ik zou dus voor (desnoods 2e hands) Anky gaan. Wel altijd goed opletten of het klitteband nog goed plakt, dat gaat als eerste stuk namelijk.

Succes met je beslissing!

huppeltje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:35

Ik heb deze zelf ook gebruikt maar ze pasten niet echt perfect.
Heb ze ook na een korte periode gebruikt te hebben weer weggedaan.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:44

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:47

Ik heb ze sinds gister, ze hebben een vreemd model.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:49

die k te koop heb sluiten mooi aan zie hierboven

iig bij mijn new forest wel..

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:11

Wat sluit er niet mooi aan? bij de kogels?
vind ze ook wel mooi dus misschien..
Mijn pony heeft wel iets stevigere beentjes.

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:45

Ik vind het wel fijn dat ze niet al te hoog zijn, anders irriteert dat zo bij de knie.
Mijn paard heeft vrij dikke benen, en bij de kogel is hij iets te klein maar vind ze wel fijn :)

Nikita1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:29

Misschien moet je eens op www.equitest.nl kijken. Daar staan heel veel recensies op, ook van bekende ruiters. Misschien staat deze beschermer er ook op en anders kun je vragen of ze die willen testen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 22:06

Hallo iedereen,

bedankt voor de reacties :) Nope nog niet gekocht... Maar denk dat ik er toch voor ga :) Ze zijn namelijk goedkoop, en mochten ze niet passen, heb ik ze zo weer verkocht ;) Blijf vooral doorgaan met reacties geven

Mochten jullie nog goedkopere hebben gevonden op sites, bied ze hier maar aan, dan kan ik een beslissing nemen :j

Groetjes

Channiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:07

Ik heb een paar hh cob peesbeschermers voor een C-pony. Dus volgens mij vallen de peesbeschermers iets kleiner.
Maar het scheelt niet heel veel.
Ik heb goede ervaringen met agradi.nl. Je kunt heel gemakkelijk weer ruilen bij die winkel.
De service vind ik heel erg goed.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 22:07

OKe :) Dankjewel, heb er nog nooit iets besteld, dus weet ik dat ook direct :)