Sprenger HS Bow Balance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Sprenger HS Bow Balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 20:05

Hee,
Ik hoor van veel mensen dat de beweegbare beugels van sprenger heel fijn zijn, hoeft trouwens niet van sprenger te zijn :+ . Maar wat is er zo goed aan deze beugels? Behalve dat ze klappen verminderen zeg maar. Maar is het de moeite waart om ze te kopen, omdat ze ook vrij prijzig zijn. Wie heeft hier ervaring mee, wat zijn jullie meningen?

Groetjes en alvast bedankt :)

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:07

Laatst bijgewerkt door Frank op 23-12-10 20:10, in het totaal 2 keer bewerkt

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:08

ik heb ze zelf vanwege enkelproblemen, maar ze zijn ook veel veiliger als je eraf valt (door de bogen aan de zijkant glip je er sneller uit bij een val).
ze kosten wat, maar hier zijn ze heilig verklaard :D :P

lovepalomina

Re: Sprenger HS Bow Balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 20:09

Oke dat is mooi :). Ik rijd nu met normale, maar ik spring heel veel, zit het ook fijner voor springen ?

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:26

ik vind van wel ;) schokken zijn iets minder op je enkels

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:28

Ik overweeg ook om deze beugels aan te schaffen, maar dan meer uit veiligheidsoverwegingen.
Maar ik weet niet hoe dat flexibele bevalt tijdens het rijden, voor hetzelfde geldt krijg ik ontzettend last van mijn voet en heb ik voor niets een fortuin uit gegeven...
Dus ik blijf het topic even volgen!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:49

Ik heb de beugels al jaren, ze zorgen er samen met m wow zadel voor dat ik pijnloos kan rijden.

Ik heb een trauma aan mn rechter been over gehouden door een val en blijven hangen aan t paard mn knie heup en enkel bleef altijd een gevoelig punt maar deze beugel gaat mee met de bewegeingen van mn voet als ik bijv mijn hak extra uitdruk gaat de beugel daarin mee.
Verder door het brede voetbed kan ik de beugel veel beter bij me houden ook as mn been niet mee werkt :D