Hallo allemaal, even een vraagje, ik heb bij een webwinkel een halsstuk besteld voor aan de winterdeken van mijn paard. Ik heb het halsstuk van 1200d stof met 150 gr vulling besteld. Nu krijg ik hem vandaag thuis en ik twijfel of ik nu de goede toegestuurd heb gekregen. Hij is wel gevoerd, maar er zitten doorgestikte naden over de hals en de stof voelt anders (soepeler) dan de winterdeken aan (die is ook van 1200d stof). Ik heb al gebeld maar de telefoniste zei dat ik het verkeerd besteld had, ik heb even in mijn mail gekeken en er staat bij de bestelling echt 1200d. Wie weet of deze hals deze naden hoort te hebben? Dan is hij toch niet meer waterdicht? Of hoort dat bij dit halsstuk? Wie heeft ook dit halsstuk en kan me helpen? Alvast bedankt! Corinne.
petitparis
Geplaatst: 21-12-10 17:23
pb josie als het over Horseware gaat
zelf heb ik ook een 1200d outdoordeken met halsstuk en hier zitten geen naden in tenzij waar de velcro zit ...
De telefonist was nog steeds van mening dat ik de goede had, ik ben inmiddels zeker dat het niet de goede is. Ik heb hem terug mogen sturen, hopelijk storten ze snel mijn geld terug. Ik ga dus gewoon naar een echte winkel, toch net even wat fijner. Bedankt voor jullie hulp!