Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) langer meegaan als een goedkoop zadel.
. A_R schreef:wintec. niet te duur, prima zadel
aafje87 schreef:A_R schreef:wintec. niet te duur, prima zadel
En juist die wil ze niet, staat nota bene in TS haar start bericht
Maar voor een prijs tot €1000 kan je met genoeg leuk spul thuis komen hoor! Kentaur, Rosnner, JC, Kieffer(jaja ook die zijn er van rond de €1000 nieuw), euroriding, lemetex, chamberlain, Knight rider, pfiff, princeville, marjoman, zaldi, kent en masters. en dit is maar een snel lijstje van zadels tot €1000 nieuwprijs die er te koop zijn.
In die prijsklasse vind je 2e hands eigenlijk alle merken wel.
Er staat namelijk ook bij dat ze er niet zoveel van af weet. Dus misschien is het wel een goed idee om toch een wintec te proberen.
papillon_ schreef:Een goed onderhouden 2e hands zadel scheelt een hoop geld en persoonlijk vind ik het veel beter dan een gloednieuwe zadel van een merk dat ergens in China geproduceerd is en schots en scheef in elkaar is gezet.![]()
Ik heb hele goede ervaring met euroriding en stubben zadels! Hier trouwens ook een Wintec-fan, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
, jaa ik heb nu ook een stubben springzadel, maar om nou ook nog een heel mooi dressuur zadel te kopen...