ik heb 2 zadels dekjes een is er van van br. een mooie wite voor op wedstrijd. toch zakken bijde dekjes af. maar ik krijg dezelfde dekjes niet met riempjes erbij. iemand tips?
Laatst bijgewerkt door Revanches op 17-12-10 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Cursief verwijderd uit de tekst voor een betere leesbaarheid
Dan past hoogstwaarschijnlijk je zadel gewoon niet.
Marls
Geplaatst: 16-12-10 17:37
moonfish13 schreef:
Dan past hoogstwaarschijnlijk je zadel gewoon niet.
Ja ik denk ook dat dat het is, want er zit meestal klitteband aan een dekje en ook nog zo'n lus waar de singel doorkomt dus dan moet je dekje haast niet meer kunnen verschuiven ..
we hebben het laten passen en mijn priveinstuctrice heeft het ook latn na kijken en die weet echt wel wat ze doet! ze is geweldig en zij weet het echt wel.. daarnaast hebben nog een paar mensen gekeken omdat mijn springzadel druk plekken had het dresuur zadle ligt daar en tegen perfect de eerste paar keer rijden en op wedstrijd lagen ze perfecten nu zakken ze steeds sneller af..
Elliinee
Geplaatst: 16-12-10 19:15
Singel te los? Ligt het zadel misschien niet goed omdat je paard is aangekomen of afgevallen? (dit was bij een vriendin van mij het geval) Ik heb geen idee eigenlijk wat het verder zou kunnen zijn? Vind het wel raar dat de dekjes nog steeds kunnen schuiven ondanks de lusjes..
x_Milou
Geplaatst: 16-12-10 19:58
Als ze eerst wel goed lagen is waarschijnlijk de vulling van je zadel ingezakt. Je moet het zadel dus even door een zadelmaker opnieuw laten vullen, dit gebeurt bij elk nieuw zadel.