Goedkoop toiletteerapparaat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Goedkoop toiletteerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:54

Iemand die weet waar ik een scheerapparaat kan halen om oortjes, beentjes etc op te scheren?
Mijn Sectolin apparaatje gaat na 2 dagen stuk dus wil niks van Sectolin meer.

Wou eigenlijk de Wahl maar heb op moment geen geld voor dus zoek nu even een goedkopere oplossing.
Had ooit van iemand de tip gekregen dat je ook zulke apparaatjes kunt halen bij de Kruidvat, maar kan die nergens vinden ..

Iemand die eentje weet? :D

Alvast bedankt!

Rhine_

Re: Goedkoop toiletteerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:55

Ik vind Sectonlin net goed. Maar oster schijnd ook goed te zijn!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:48

Goedkoop is duurkoop met die dingen, de goedkoperen geven binnen no-time de geest. Ik heb ook een sectolin maar pak nu steeds eentje van de staleigenaar (een moser of een wahl), niet te vergelijken. Heb in t verleden ook wel 'mensentondeuses' gehad, en die waren vergelijkbaar met die goedkope sectolin... Ook zo bot of stuk dus... En schoor er alleen wat pluishaar mee van de oren af, bij 1 paard, hooguit eens per maand. Ze zijn gewoon niet opgewassen tegen paardenhaar, een fatsoenlijke tondeuse kost helaas echt wat, je bent er niet met 2 tientjes.
Benen opscheren kun je helemaal vergeten (motortje van zo'n ding is niet sterk genoeg dus ze lopen vast)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:32

@concorde: Ja nee klopt hoor! Wil zeker ook de Wahl, goede ervaringen mee (geleend van anderen), maar op moment dus geen geld voor :+
En aangezien ik vrijdag concour heb en pas volgende maand de Wahl kan kopen moet ik toch wat :o

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:20

Hier ook slechte ervaringen met Sectolin. Niet zozeer vwb scheren op zich, maar die accu's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:15

Als mijn paard er 1 stootje tegen aan gaf vloog dat mes-stukje eraf.. motortje inderdaad ook direct kapot bij benen opscheren.
Heb 3 modellen van Sectolin gehad, de allerkleinste (Sectolin 100), en de 2 modellen die daarna kwamen, de iets grotere.
Heb nu al 3x Sectolin 100 gehaald maar alle 5 Sectolins zijn nu kapot..

Wil echt de Wahl halen, die draadloze !
Pf nog 4 dagen en dan heb ik mijn loon binnen, dan maar een oornetje over zijn harige oren :P