bij agradi hebben ze een ongebroken d-trens van happy mouth... http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 038660/166 nou wil ik graag een ongebroken d-trens en verder heb ik er geen een kunnen vinden, dus wou ik deze bestellen maar is hij er alleen maar in 13,5? en ik heb juist 12,5 nodig... heb nog even verder gezocht maar kan niets vinden. dus weet iemand waar je ze wel in een andere maat kan bestellen of waar je andere ongebroken d-trenzen kan kopen?
Ik heb zelf een bit van feeling in bestelling staan. Een ongebroken kneveltrens met appelsmaak. Maar ook bustrensen en d trensen zijn te bestellen. Op feeling zou je ook nog kunnen zoeken.
Ja waarom niet? Is het zelfde als een happy mouth maar dan een andere merk naam.
In de Ekkia gids staan alle modellen. Ik heb even gekeken van Feeling hebben ze geen ongebroken D trens met appelsmaak wel zonder appelsmaak. Wel ongebroken met appelsmaak in watertrensen en kneveltrensen. Met een kneveltrens mag je ook wedstrijden rijden en die van feeling kost dan 25.90
Anoniem
Geplaatst: 19-12-10 19:22
oke... ik dacht dat flexibele bitten niet toegestaan waren?
nog een vraagje is een die ongebroken knevel een dun bit (dunner dan bustrens iig)? want het paard waarvoor het is heeft niet zo'n groot bekkie ze heeft nu ook een te dik bit helaas...
Ik heb hem ook besteld voor mijn merrie met een erg klein mondje. Ze loopt nu op een hh golden brass een 13 mm dun bitje. En die past mooi in haar mondje. Maar die wil ze niet fijn aannemen. Dus ik hoop dat het kunsstof met appelsmaakje haar meer uitnodigt.