de topic die nog open zijn kon ik mijn vragen niet in terug vinden ook niet in de gesloten topic btw

dus ik hoop dat bokkers me hier willen helpen....
Wij gaan misschien naar Noorwegen verhuisen en ik wil dus een goed zadel voor mijn paardje,
waar ik lekker mee kan buiten rijden maar ook evt ooit heel misschien een wedstrijdje mee kan rijden.
-dus vroeg ik me af of je met een stock zadel wedstijden mag rijden?
(als het een stock zadel zonder knop is.)
(en als je er gewone beugels aan hangt)
http://www.zadelmarkt.nl/australianstock-c0420.html
vragen over de bijgevoegde link.
het is een zadelmarkt link...maar toch ziet het er wel veel belovend uit...
- Hier staan stock zadels op, wat vinden jullie er van?
ze zijn geheel van leer ook de onder kant (heb ik al een mail over gestuurd)
de Dark tan vind ik zelf wel erg mooi...maar het lijkt wel of de zit anders is dan de andere
stock zadels (minder diepe zit) en eigenlijk heb ik voor mijn rug een goede diepe zit nog.
- Vallen de inch maten groot? (vraag voor eigenaren van stockzadels)
- wat zijn de min en plus punten van een stock zadel?(vraag voor de eigenaren van stockzadel)
- de zadels zijn allemaal van leer...maar ik vind ze wel erg goed koop er voor, er worden beugels(riemen) en singel
bijgeleverd...dus ik twijvel heel erg... Een zadel van €1500,- kan ik niet betalen... ben 15jr en moet zelf een nieuw
zadel kopen als ik wil mijn ouders betalen niet mee...schieten ook niets voor. ik werk wel voor mijn geld,
baantje in een ruitershop, pas op, beleid kinderen van de pgb.
- wat denken jullie eerst nog maar ff een half jaartje door sparen en even afwachten? (eigen zadel dat ik nu heb verkoop
ik dan om geld bij elkaar te krijgen. )
het spijt me echt, als er nog wel een vragen topic open staat, ik heb hem nog niet kunnen vinden...
groetjes
ik hoop op serieuse reacties