HDR Club Dressage

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

HDR Club Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 21:58

Ik ben op zoek naar een nieuw dressuur zadel en kwam terecht op Bestfitzadelservice.nl. Op deze website bieden ze een "HDR Club Dressage" zadel aan van 550 euro voor 450 euro. Nu las ik erg goede dingen over de zadels van Henri de Rivel. Maar ik kon bovenstaand zadel echt niet vinden. Ben ik nou gewoon zo dom of...? :+

Daarom wil ik vragen of iemand ervaringen heeft met dit zadel. Ik kan er namelijk niks over vinden. Wat voor een leer is het? Heeft het zadel een diepe zit en veel wrong? :)

http://www.bestfitzadelservice.nl (Het zadel staat bij "Aanbiedingen" bijna onderaan)

aafje87

Re: HDR Club Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:12

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 12:17

Snap niet hoe je die nou weer hebt gevonden :') Ik heb een uur gezocht, haha! Maar bedankt.

Ik had een mail naar de best fit zadel service gestuurd dat ik een dressuurzadel zocht etc. en of ik informatie kon krijgen over dat zadel. Krijg ik als antwoord dat hij geen informatie heeft maar dat hij wel een ijslander zadel voor 1200 voor me heeft liggen... Hallo? :') Ik wil helemaal geen ijslander zadel, ik wil een DRESSUUR zadel :') Hoe moeilijk is dat? En het is ook wel een beetje een andere prijsklasse?? 1200 ipv 450... Zucht..

Edit: Had ook nog gevraagd of het zadel een diepe zit en veel wrong had... Krijg ik terug: Hoezo? Normale zit.

Hoezo? :') Tja, omdat ik dat fijn vind zitten :)) Is toch niet zo vreemd? En op de site die hierboven staat staat dat het zadel wel een normale zit heeft... hmppf..

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:55

Raar dat er zo bot gereageerd wordt, ik word steeds keurig geholpen door bestfit. :=
Anders misschien een keer bellen? Of gewoon een afspraak maken?

HDR zijn sowieso wel goede zadels, dus ook dit zou wel een goed zadel zijn. Heel veel kan je er denk ik niet van verwachten denk ik als hij nieuw €450,- is,
maar daar heb ik geen ervaringen mee.

xSaarSaar

Re: HDR Club Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:39

Volgens mij zijn de best-fit zadels zo goedkoop omdat het vaak show/beursmodellen zijn.

De échte nieuwprijs heeft dus veel hoger gelegen, maar ze zijn nu goedkoper.

HDR heb ik indd ook veel goede verhalen over gehoord, dus ik zou als ik jou was gewoon maar even bellen :)