Wintec Isabell Werth Dressuurzadel.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienTje_

Wintec Isabell Werth Dressuurzadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 10:35

Hoi,

Ik had even een vraag.
Ik heb nu een Rossner dressuurzadel die goed past, maar ik wil graag overgaan op een Wintec Isabell Werth dressuurzadel.

Ik heb mijn zadelmaker als even gemaild, die pakte gelijk dat zadel en die paste dus ook goed dus hij weet wel of het wel of niet zou passen. Hij heet mijn vzh zadel ook op maat gemaakt etc.

Maar wat vinden jullie van dit zadel? goede of slechte ervaringen? of ben ik gek als ik dan mijn Rossner ga verkopen en overga op een Isabell Werth zadel?
En de wintec wide bomen passen niet in dit zadel of wel? en zijn er ook Isabell Werth zadels zonder cair? dus met wol?

Alvast bedankt.
Evt als je een Isabell Werth te koopt hebt mag je me ook een pb sturen. :)

petitparis

Re: Wintec Isabell Werth Dressuurzadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:47

je hebt idd nog wintec IW's met wolvulling

ik vraag me alleen af waarom je zou veranderen als je een goed passend zadel hebt, waar je goed in/op zit... ik denk eerlijk gezegd niet dat de wide bomen erin passen aangezien je wintec wide modellen hebt...
ikzelf heb een IW met cair en ben er zeer tevreden over, mijn paard is enorm veranderd sinds ik het heb en ik vind het zalig zitten, maar weet even goed mensen die er 'niet' mee kunnen rijden... is een kwestie van persoonlijke keuze

linda212

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:53

ik snap niet waarom je een god zadel verkoopt als hij goed past.
en het is maar de vraag of jij het zalig vindt zitten en dat het goed gaat passen
ik ben van Wintec naar Rossner gegaan en zou niet anders meer willen
maar ja het is je eigen keus

SanneSanne19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:51

ik heb een isabell werth zadel, Super!! ik zou als ik jou was eentje zonder cair doen omdat het in de winter na mijn mening veel harder is, dan loopt mijn paardje niet super lekker, daarom heb ik er eentje zonder cair gekocht. Het is super handig met de verwisselbare boom, mijn paardje is in de wintec altijd veel dunner dan in de zomer, als je even oefend heb je binnen 5 minuten een andere boom erin. ik ben er erg tevreden over en zal hem nooit meer weg doen.

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:10

Ik heb idd een wintec IW wolgevuld. Dat had onze zadelmaker ons aangeraden.
Ook heb ik een wintec IW met rode boom (Wide dus, is de ener wijdste boom van wintec). Ik heb hiervoor een euroriding Luxor en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ze toch alle2 even lekker vind/vond rijden (mn luxor was te klein geworden).

Ik ben dus zeer tevreden over de wintec IW :)