Ik heb het ook weleens gedaan vanwege omstandigheden maar vind het er ook niet uitzien. Ik had altijd een donkerbruin zadel en dus ook donkerbruin hoofdstel, met een zwart hoofdstel viel het niet eens erg op maar 't is toch het idee dat dat bijpassend moet zijn
Ik ben het in principe met carien13 eens, al vind ik het zelf ook geen gezicht. Zeker als je wedstrijden rijdt. Dan is het natuurlijk wel netter om alles in dezelfde kleur te hebben.
Ik had een bruin zadel met een zwart hoofdstel, later van het hoofdstel de neusriem vervangen voor een bruine ipv van een zwarte, toen vond ik het geen raar gezicht meer.
Mijn hoofdstel en voortuig zijn donkerbruin. En ik rijd met een zwart zadel. Had eerst een bruin zadel maar deze was ook niet in precies dezelfde kleur. Rijd nu weer met het zwarte zadel omdat de bruine niet goed past. Dat vind ik belangrijker dan de kleur. Vind het ook niet storend staan.
Ik vind het ook niet storend, tenzij het natuurlijk een lichtere bruine is. Maar donkerbruin en zwart is mij nooit opgevallen bij mensen als ze ermee langsreden.
Ik heb een tijdje alles mooi bruin gehad. Nu heb ik een zwart zadel en de rest is bruin. Misschien niet zo heel mooi, maar ach. Ik lig er niet wakker van hoor.
ik had alles in het zwart, maar toen ik een nieuw zadel nodig had, heb ik een bruine gekockt. ik heb zóveel in het zwart maar heb alles er in het bruin bij gekocht. wel heb ik voor me zelf wel alles in het zwart, omdat ik het zonde vind om dat te vervangen omdat het allemaal nog niet zo oud is.
Hm, ik heb er geen problemen mee. Ik heb een zwart zadel en bruin hoofdstel, moet erbij zeggen dat ik spring, misschien dat er dan anders naar gekeken wordt?
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die bruin hoofdstel heeft en zwart zadel. En dat valt niet op ofzo. Rijd zelf met zwart tuig, maar wel met bruine cap en laarzen!
het gaat er uiteindelijk toch om dat alles goed past? ik zou iig gaan voor een goed passend zadel dat een totaal andere kleeur heeft dan het overige thuig, dan dat je een niet goed passend zadel hebt en wel een mooie set is.
ik heb eerst mijn zadel gekocht en toen pas de singel en hoofdstel, maar het hoofdstel had ik niet nodig maar goed kon het niet laten
Samy
Geplaatst: 08-12-10 20:23
Met onderlinge wedstrijden op de manege heb ik een zwart zadel en congac kleur hoofdstel. Ik heb ook een congnac kleur laarzen, en de rest ook allemaal bruin, valt wel op, maar meer in positieve zin, omdat ik toch al de enige ben met deze kleur.