Ik zoek voor mijn (geschoren) haflinger een gevoerde (100/200/300 grams) gevoerde waterdichte uitrijdeken. Nu weet ik dat HH er 1 heeft van 100 grams maar deze is weer niet waterdicht.
Dus wie weet waar ze deze wel hebben en of ze bestaan?
Nouvel
Geplaatst: 28-11-10 22:28
Ik heb een fleece gevoerde waterdichte uitrijdeken van Rambo, en die bevalt super, blijven ze naar mijn idee ook warm genoeg onder
zolang je haflinger in beweging blijft krijgt hij het echt niet snel koud, gewoon een fleecegevoerde deken is dik genoeg. 200 of 300 grams zou ik dus ook nooit nemen, veels te warm en dan gaan ze zweten.
Akecheta
Geplaatst: 29-11-10 18:48
Nouvel schreef:
Ik heb een fleece gevoerde waterdichte uitrijdeken van Rambo, en die bevalt super, blijven ze naar mijn idee ook warm genoeg onder
Fleecevoering moet zat zijn. Wat voor zin heeft het om een paard eerst te laten scheren en daarna met een dikke deken te gaan rijden? Dan kun je net zo goed de vacht erop laten zitten. Ik heb alleen een uitrijdeken op met losrijden en uitstappen.
Ik heb een echte "gevulde" zoals winterdekens ook zijn, van 300 gram met waterdichte bovenkant. Helaas merkloos en heb 'm van een bokker overgenomen dus kan je er niet aan helpen maar deze dekens zijn er dus wel
Anoniem
Geplaatst: 30-11-10 16:23
Ik heb een fleecegevoerde van Première. Ik heb hem gekocht bij Piaffe ruitersport, online dus. En hij is maar €26,95
Ik heb ze zelf van het merk Pfiff in de winkel liggen. Gevoerd en waterdicht. Heb hem nu enkele weken zelf ik gebruik en ben er zeer tevreden over. Niet duur ook. € 27,90
onley
Geplaatst: 01-12-10 13:30
ik heb een HH waterdichte fleecegevoerde en deze dekens zijn best dik hoor mijn kwpner had deze ook altijd op als die geschoren was en ik ging uitrijden was meer dan voldoende omdat je toch in beweging bent. en wat ik ook fijn vind aan die dekens is dat ze refelcterende strepen hebben aan de zijkant.