Teugels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Milou

Teugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 22:10

Een jaar geleden heb ik bij Emmers een paar rubbere teugels gekocht. Deze bevallen erg goed en nu ik mijn andere ook versleten heb wil ik graag weer zo'n paar, helaas hebben ze hem bij Emmers alleen nog maar in het bruin en kunnen ze hem waarschijnlijk niet meer bijbestellen. De teugels zijn helemaal van rubber, hebben blinde sluitingen, zijn erg smal en slippen erg goed. Ik google nu alles af maar kan ze nergens weer vinden, ik kan me nog herrinneren dat er T&T op het kaartje stond, maar als ik daar op google krijg ik natuurlijk alleen maar dingen van de post :+ Iemand enig idee waar ze deze teugels, of een vergelijkbare versie nog leveren?

Andere fijne teugels mogen hier ook vermeld worden, omdat ik er eerlijkgezegd al niet meer erg in geloof dat ik zo'n paar nog terug ga vinden. Ik ben op zoek naar iets wat heel soepel is, smal en ook nog slipt als het begint te regenen, wat rubber dus niet doet. En in zwart natuurlijk.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:48

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 17:30