Mijn Wintec komt van de Country Mill in Nijkerk, maar ik weet niet zeker of die ook western wintec zadels verkopen. Hebben een prachtige rijhal en mogelijkheden om je zadel aan te passen aan de vorm van je paard.
Bij Stah rho in Rhoon verkopen ze ook wintec Western zadels, als je je paard mee neemt past ze em ook voor je! Ben daar ook geweest maar kwam uit eindelijk met een ander zadel thuis enn: ze hebben een binnenbak waar je hem kunt uitproberen!
Vast wel maar daar ben ik niet mee bekend. Misschien kun je wat Belgische westernwinkels bellen?
Renee1990
Geplaatst: 27-12-10 19:59
ik heb een lamicell 16 inch full quarter in naturel kleur, kosten nieuw rond de 500 euro,
ik moet er moet enige spoed vanaf, voor 150 euro mag je hem overnemen ex verzendkosten, passen in mogelijk,
pb maar bij interesse
Groetjes Renee
kathleen1 schreef:
Hallo, Wie wee waar ik een wintec westernzadel kan bekijken, passen,rijden, kopen??
Anoniem
Geplaatst: 28-12-10 11:34
Dit topic hoort eigenlijk op [EA-GZ-RP] Gezocht: Alles voor Ruiters en Paarden, maar omdat de TS nog geen 25 posts heeft kan ze daar niet terecht. Daarom sluit ik dit topic i.p.v het te verplaatsen. Eventuele tips voor de TS kunnen natuurlijk nog altijd via PB.