Ervaring Vantaggio hoofdstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Afwezig

Ervaring Vantaggio hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 17:59

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:01

Ik heb geen stang en trens Vantaggio hoofdstel, maar wel een ander hoofdstel van Vantaggio. Is een erg fijn hoofdstel en blijft lang goed en netjes :)

Mystiek

Re: Ervaring Vantaggio hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:22

Ik heb er vroeger een gehad, was 1 van de eerste met een V frontriem. Heel goedkoop ding en ook te zien aan het hoofdstel. Verkleurd leer, hard. Dat was zonde, heb dat hoofdstel toen ook gekocht puur voor de frontriem. Dat wa sook het enige wat ik gebruikt heb aan het hoofdstel. rest weggegooid..

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:17

heb ooit eens een keer een vantiaggo neusriem besteld

vergeleken mijn Dobert hoofdstel vond ik deze vantiaggo neusriem erg hard en heb hem terug gestuurd
als je een goed hoofdstel zoekt zou ik voor de betere merken gaan

dobert
passier
schumacher

kost wel wat meer maar het leer is echt super !
Laatst bijgewerkt door LucianoS op 27-11-10 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:18

Ik heb een jaar of 3 geleden een Vantiaggo hoofdstel gehad voor kerst van mijn ouders. Idd ook omdat ik de frontriem zo mooi vond.
Nou, ik Maart reed ik alweer met iets anders rond.
Zulke slechte kwaliteit terwijl ik heel precies ben in het onderhoud van mijn spullen en dat echt nog nooit meegemaakt had.

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:20

Tsja gezien de prijs die je ervoor betaald mag je geen kieffer kwaliteit verwachten. Mijn ervaring met de vantaggio's zijn wel oke. Ik poets ze in het begin erg vaak en vet ze dan goed is dan worden ze wel wat soepeler. Ik heb op het moment twee vantaggio's waarvan 1 gekleurd hoofdstel hier ben ik niet zo over te spreken. Maar die zwarte is prima!

Edit: Wauw die jij op het oog hebt, mag wel wat kosten in dat geval geen ervaringen mee in die prijsklasse.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:23

Nee dat weet ik ook wel, maar na 3 maanden al volledig onbruikbaar vind ik toch net weer het andere uiterste.

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:31

Silence schreef:
Nee dat weet ik ook wel, maar na 3 maanden al volledig onbruikbaar vind ik toch net weer het andere uiterste.

Dat hoort zeker niet, dan heb je echt pech gehad. Maar ja zo zie je maar weer in sommige gevallen is goedkoop duurkoop en in andere gevallen ook weer niet ;). Het blijft lastig.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:24

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:25

goede ervaringen hier! mooi leer, bleef mooi en heel mooi hoofdstel!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 16:50

Bedankt voor de reactie :) ik heb hem zelf in mijn handen gehad van een stalgenoot ( dit hoofdstel ) ik vond de kwaliteit wel goed, maar weet niet hoe het hoofdstel is op een langere tijd

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:55

waarom koop je niet eerst een goedkopere stang en trens om te kijken hoe het gaat?
ik heb zelf gekozen voor de HB rondgenaaide stang en trens ( wel de goedkopere) om te kijken hoe het gaat. ik zou zelf niet voor z'n duur hoofdstel gaan om mee te beginnen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:48

ik heb de trens-variant gehad en ik vond het hoofdstel vergeleken met mijn dobert toch minder mooi qua leer. Het rondgenaaide leer van dobert is heel mooi soepel en mijn vantaggio toonde toch wat meer minieme barstjes in het leer (zag je alleen van dichtbij maar ik erger me er dan toch wat aan) en de naad van de frontriem was erg dik. Wel een voordeel vond ik dat de frontriem vervangbaar is zonder dat je deze stuk hoeft te maken.

Ik kies op het moment dat ik een stang en trenshoofdstel mag gaan kopen niet voor de vantaggio maar voor de dobert. Maar ik ben dan ook iemand die zo 10 jaar met zo een hoofdstel doet (en dan is de dobert nog mooi). Ben je dat niet dan is de vantaggio een heel redelijke keuze

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 21:21

Hmmm... Jullie gaan mij wel aan het denken zetten hoor :roll:

Bedankt voor de reacties!