Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paf schreef:mijn zadel ziet er zeker nog netjes uit, vaak ingevet en goed onderhouden. maar de prijs keldert wel naar beneden aangezien het van 1e hands naar 2e hands gaat.
gegadigde schreef:Beste Tanja
Ja een vervelend probleem is dat. Mijn eigen ervaring is dat als de boom te groot is opvullen geen zin heeft. Kijk eens naar zadels met een verstelbare boom, als de boom dan te smal is of te breed dan kun je voor 25,- een andere boom erin zetten. Probeer ook te vragen wat ze met je oude zadel kunnen, qua tegemoet komen.
hoor graag wat jouw oplossing uiteindelijk is.
gr conny
wat jij beschrfijt dat is niet echt het probleem, de volgende keer koop ik gewoon gelijk een goed zadel met een goede boom. Maar het probleem is of er ubehaupt een nieuw zadel gaat komen. Aangezien het toch een erg duur grapje is, en ik niet zoveel geld heb. en mensen in mijn omgeving zeggen dat het wel zou moeten kunnen met goedkopere oplossingen. Maar als het niet anders kan, wordt er natuurlijk wel een nieuw zadel aangeschaft. maar dan met de boom een maatje smaller. Maar wat ik hier begrijp is dat een zadel dus niet opgevuld kan gaan worden of een bontje er onder? wand hij heeft er nu verder geen last van.