verschillen in akademische kaptoom ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

verschillen in akademische kaptoom ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 15:39

Hoi,

Wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn van de academische kaptomen die er te koop zijn ?
Ik zie ze voor 135 euro maar ook voor 80 of 90 euro....
En bij kraemer eentje voor 40 euro.

Groetjes,

Maris

Sijs15

Re: verschillen in akademische kaptoom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 10:53

Hey!
Ik heb zelf zo'n dure academische kaptoom. Heb geen ervaringen met goedkopere modellen, maar heb wel eens iemand gezien die een goedkoper model had (die dure zijn ietwat aan de kleine maat en persoon in kwestie had een shire), die bij een enthousiaste ophouden zo een ring eraf trok... Dat wil je natuurlijk wel vermijden... Denk dat de materialen van een kaptoom ook wel in de prijs meewerken! De dure zijn van zacht leer en er zit een fietsketting in met de ringen daar aan vast (gelast?), misschien dat de goedkopere van ander materiaal gemaakt zijn?
Groetjes!

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:10

Laat je niet beetnemen.
Een kaptoom is een kaptoom. Het is eigenlijk en goed passend halster, wat niet voor de ogen getrokken kan worden. De neusriem is gevoerd, voor de druk op het neusbeen, en er zitten minimaal drie ringen op.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:08

Er is een groot verschil in kwaliteit van het leer bv. Maar over de 100 hoeft hij niet te kosten. Die ze zo duur verkopen zijn bedrijven die ze hier (in Portugal) goekoper inkopen en met 100% of meer winst verkopen.
De heel goedkope worden in India etc gemaakt.