Volgende maand heb ik een onderlinge wedstrijd met m'n vriendin. Het is de bedoeling dat je verkleed gaat rijden. Het thema is glitter and glamour. Heb jullie misschien ideeën om te verkleden?
ik heb geen idee of het hier goed staat.
Groetjes,
annlin
Geplaatst: 19-11-10 15:00
Een meisje bij mij op stal had ook gedaan. Die had bijvoorbeeld een oude cap en oude rubber rijlaarzen bespoten met glitters. Zag er heel leuk uit.
ga naar de 2de hands winkel, koop daat een outfit en spray m helemaal vol met glitters. De kleding en de spray kost op die manier niks en je kan er gewoon je rijbroek onder aan trekken. Voor je cap zou ik hoedje ontwerpen en die onder de glitters spuiten of zo'n pluim erop bevestigen. Verder kun je je paard nog een boa in de staart en manen doen en alluminum follie om het hoofdstel wikkelen. Materiaalen: Boa, pluim/veer, glitters en zilverfolie.
dressuur neem ik aan dan he? je zou een cap kunnen nemen die wat oud is (wel gewoon goed natuurlijk) en dan inspuiten met glitters. en dan een mooie outfit met glitters en slierten, en dan ook een beetje inspuiten en dan bijv van dat nep haar kopen en in je paard zijn manen en staart doen met glitters besprayen natuurlijk.. en zo kan ik nog wel heel veel opnoemen
maar dat lijkt me dan makkeljker via PB ;o
amber2588
Geplaatst: 19-11-10 15:33
kerstboomslingers in stukjes knippen en die met kleine haarklipjes in de manen van je paard/pony zetten (blijft het beste zitten als ie knotjes in heeft) of de slinger heel laten en dan om de zoveel centimeter met een klipje vastzetten, dan krijg je van de boogjes (wappert iets minder als je paard t eng vindt) wel ff oefenen vantevoren, zodat ie zich niet vlak voor de wedstrijd de pleuris schrikt
Oke dank je wel voor jullie ideeën ! Ik zat zelf misschien te denken aan een jurk en gewoon wat bij passende bandage's. Want teveel slingers wordt een beetje te druk vind ik zelf.