Ik zie wel eens op wedstrijden mensen rondlopen met bv de naam van hun paard of bedrijf op hun jas geborduurd , ik ben wat aan het rondkijken op internet maar ik kan niet echt iets vinden waar ze ook nog eens leuke jassen/vesten verkopen die ze kunnen borduren. Je komt al gauw uit bij bv divoza en die kleding spreekt me niet aan.
waar kan ik terecht?
Silence
Vraag eens na bij je vaste ruitersportzaak Ik laat bij een winkel hier vlakbij ook vaak spullen borduren en die spullen koop ik eigenlijk nooit daar. Maar ze borduren wel gewoon.
SusanW
Geplaatst: 18-11-10 18:24
Stitch-Bitch Ze werkt veel samen met Evelien van Eurohorse en die verkoopt weer veel kleding Zelf heeft Els ook veel textiel enzo. Hier haar site: http://www.stitch-bitch.com/borduurstudio.html
Wesco
Geplaatst: 18-11-10 18:29
Bij de Countrymill kunnen ze ook kleding (laten) borduren.
kadootje
Geplaatst: 18-11-10 19:06
arrow speed in raamsdonkveer , leveren mooi borduurwerk.
Ik ga contact met ze opnemen denk ik. Want de site ben ik niet wijzer van geworden.
Natascha
Geplaatst: 19-11-10 11:56
Ik was gisteren in een naaiwinkel (waar ze naaimachines en knopen ed verkopen) en daar kon je ook gewoon kleding laten borduren. Bij veel paardenwinkels kan het ook als je erom vraagt want die hebben ook zo hun adresjes.
loekje
Geplaatst: 19-11-10 12:10
Nee, geen prijzen, maar ik weet toevallig dat ze niet duur zijn.
Hier heb ik goede ervaringen mee. Ze is niet duur en je kunt van alles en nog wat laten borduren, zelfs halsters en hondenbandjes! Ziet er erg gaaf uit
Lenie
Geplaatst: 21-11-10 09:56
Ik heb op internet gezocht onder "borduur studio" en vond in mijn woonplaats iemand die allerlei dingen borduurt. Niet duur trouwens en vlakbij Dus ik zou zeggen probeer het eens met de zoekfunctie op Google Misschien zit er in jouw plaats ook iemand die jassen etc. wil borduren.