Op meerdere wedstrijden (spring) heb ik mensen gezien die rijden met gekleurde stijgbeugels, rood of blauw bijvoorbeeld. Ik ben op zoek naar een website of winkel die deze verkopen. Ik heb internet afgzocht, maar niets gevonden! Alleen jullie kunnen me helpen haha! Bestaan deze ook in ponymaat?
Bedankt!
M_i_R
Geplaatst: 16-11-10 20:15
bij de EJ verkoper zich iig stijgbeugels met allerlei printjes en kleuren. Misschien is dat iets?
Searcher
Geplaatst: 16-11-10 20:18
Epplejack was ook mijn eerste idee, die hebben idd een paar verschillende. Je moet er van houden
Misschien kan je eens naar een garage/plaats waar ze auto's spuiten gaan, en kijken of ze daar beugels voor jou kunnen overspuiten. Is een stuk goedkoper als de wildkart beugels, want die zijn er volgens mij niet in 11cm. Dan kan je eerst een set beugels kopen en ze dan spuiten.
Ik denk dat het niet houdt als je metalen beugels gaan verven, daar zit vaak al een laagje op. Een prijsvriendelijke optie is misschien van die zwarte kunststof compositi stijgbeugels van Decathlon en die spuiten.
op www.ej.nl staan wel een paar soorten ja maar die winkel zit op heel veel plaatsten dus misschien kun je beter in de winkel kijken als je dat handiger vind.
MrTut
Geplaatst: 20-11-10 12:38
Hallo, Inderdaad koop een paar gewone beugels en laat die bij bv een garage naar je eigen kleur spuiten, en dit gaat.(uit ervaring) heb zelf ook div kleuren te koop zwart-groen rood- blauw- of wat je wil, gr hans