interhippique spullen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fotografie91

interhippique spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 21:28

na meerdere slechte dingen gehoord te hebben vraag ik het me toch af
wat is er dan mis met de zadels of dergelijke?
ik heb al 3 jaar een zadel wat gewoon goed is waar ik heerlijk op gereden heb maar nu helaas te krap voor me paard is.
ik heb meerdere zadels gehad maar vind dit nog steeds de fijnste ooit!
maar wat is er dan mee volgens jullie?
en wie kan dat bewijzen?
ik vind dat ze altijd hele leuke dekjes en koopjes op de site hebben en ik koop er dan ook regelmatig spullen omdat het wat goed koper is maar zeker ook goede kwaliteit aangezien het zelfde zadel in Duitsland voor 4x zoveel verkocht word onder een andere naam en dat is met zadelmarkt zadels het zelfde!
dus graag jullie slechte ervaring over interhippique?
want de service is ook altijd geweldig al zeg ik zelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:31

Op zich hoeft het niet slecht te zijn als het goed op je paard past. Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat het erg lang meegaat, daarom zou ik voor een duurder (tweedehands) zadel kiezen. Het is vaak helaas zo dat dit soort goedkope zadels gemaakt zijn van slecht materiaal (geperst karton), of scheef zijn bijv. Niet altijd, maar het komt voor, en dat risico neem ik persoonlijk liever niet. Goede zadels zijn nu eenmaal niet goedkoop.

Verder denk ik dat met hun dekjes/beenbescherming etc. weinig mis is.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:31

Ik heb er geen zadel vandaan maar wel wat andere spulletjes.

Mijn ervaring is dat je goed en duidelijk antwoord krijgt als je een vraag hebt. Ook had ik de spulletjes snel binnen.

Fristi_

Re: interhippique spullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:34

Ben er zelf geweest. Was een heel aardige vrouw, en heel erg behulpzaam. Heb zelf ook een zadel daar gekocht.. paar keer gebruikt en toen weggegeven. Was een goed zadel, alleen te wijd voor mijn oude pony. Ik heb er ook een zweetdeken, dekje en een hoofdstel van weg. Dekje is na 3 jaar intensief gebruik kapot gegaan. Maar kwam door ergens langs schaven en hard ook. Dus dat vind ik zelf wel logisch. Zweetdeken is nog steeds goed. Hoofdstel gebruik ik alleen nog de neusriem van. Bakstukken waren gebroken.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: interhippique spullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:36

Als je in de zoekfunctie interhippique intikt, krijg je erg veel topics die al over dit onderwerp gaan.