Maar om het paardje te laten wennen aan het zadeltje en de singels ben ik haar nu aan het longeren ermee. Ik heb de beugels eraf gehaalt en dacht de singels zo te hebben bevestigd zoals ze me hadden uitgelegd toen ik het zadeltje kocht.
Ik heb er ook een echt dik westernpad onder liggen, maat mini mini
. En het paardje is nu wat dik en heeft een erg dikke vacht, dus heb het voorste (neopreen) singeltje bewust ietsje korter genomen anders past het straks niet meer aangezien het zadeltje en het dek nog wat zullen vormen en het paardje wat dunner zal worden door het trainen en in de zomer zo´n dikke vacht niet heeft. Maar nu ik foto´s kijk bij westernITP zie ik eigenlijk helemaal niet dat er een tweede singel wordt gebruikt?? Klopt het dan wel hoe ik het zadeltje op het paardje heb liggen zo?

. Dus ik had gehoopt een zadeltje te vinden waar ze goed in zit en goed aan vast kan houden en die ook lekker zit bij het paardje. 
. Ik zit lekker te klooien dus haha. Ik snap ook niet dat er een dubbele leren riem zit en de rest enkel is. Het is een vak apart zo´n westernzadel te begrijpen
. Lekker slim, maar volgens mij past het nog wel zo. Dan moet die bruine riem dus weer naar voren en die dubbele zwarte riem ook. Alles zit nu dus achterstevoren eigenlijk