Sponsordeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_10

Sponsordeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 20:42

Hoi Bokkers,

Ik heb een klein vraagje:

Het bedrijf waar mijn vader werkt wil mij en mijn pony waarschijnlijk gaan sponseren op wedstrijd. Nu vroegen zij aan mij wat een deken + bedrukking zou gaan kosten. Ik heb dus geen idee waar ik dit moet uitzoeken. Bij divoza hebben ze wel enkele geschikte dekens, maar daar borduren ze alleen maar. Het gaat waarschijnlijk om een bedrukking of een soort van stoflogo dat op de deken 'geplakt' moet worden.
Mijn vraag was nu: Heeft iemand dit al eens uitgezocht (de kosten, welke deken en waar het gedaan kan worden)?

Alvast super bedankt! :)

Groetjes,
Iris

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:49

Ik weet niet waar je woont maar Horsepower Heino bedrukt dekens,dekjes,petten,jassen enz.
je kunt ook dekens ergens anders nieuw kopen en ze daar laten bedrukken (moeten ze wel schoon zijn!)
http://www.horsepower.nl
hier is het 7 euro voor 1 kant,en 12 voor beide kanten

Janine1990

Re: Sponsordeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:53

Ik woonde tegenover een drukkerij, daar lieten wij gewone t-shirts drukken met het spul dat jij bedoelt.
Koste 5 euro per kant. We deden beide kanten.
Met sjabrakken denk ik dat je daar ook ongeveer op komt.
Met een deken natuurlijk iets groter, is ook afhankelijk van de grootte van het logo. Het logo moet ook nog in de computer gezet worden. Wij hebben gewoon een naam in een bepaald lettertype gedaan.

Maar ik zou gewoon eens langs een drukkerij gaan, en vragen hoe duur het is. Vragen kost niets :)
Als het bedrijf van je vader ook pennen laat drukken, kan je dat waarschijnlijk bij hetzelfde bedrijf bekijken.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:57

Divoza doet ook gewoon bedrukken hoor. Via mijn werk heb ik een (wollen)zweetdeken gekregen, met aan de ene kant het logo van het bedrijf en aan de andere kant de naam van mijn paard. Deze zijn beide bedrukt met een soort zacht spul. Quote van de divoza site:

Citaat:
Bij het bedrukken wordt er gebruiik gemaakt van de methode Equiprint. Equiprint leent zich uitstekend om zadeldekken, dekens en kleding te voorzien van een naam of logo in één of meerdere kleuren. Technisch ingewikkeld ogende logo's kunnen op eenvoudige wijze worden aangebracht. Equiprint is kleurecht en kan gewoon gewassen worden in de wasmachine op 30 graden. Prijsindicatie, bedrukking op formaat 50 x 30 cm: 24,24

Ik heb toen gekozen voor bedrukken gezien het omzetten van een logo nogal prijzig is en het om één deken ging. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat het koste, maar het logo is mooi groot opgedrukt en het was niet bijzonder duur. De deken is nu 2 jaar in gebruik en het ziet er nog als nieuw uit.

Het spul waar ze T-shirts mee bedrukken lijkt me niet zo geschikt voor een wollen deken, maar fleece zal vast ook wel lukken.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 20:59

flappaashaas schreef:
Ik weet niet waar je woont maar Horsepower Heino bedrukt dekens,dekjes,petten,jassen enz.
je kunt ook dekens ergens anders nieuw kopen en ze daar laten bedrukken (moeten ze wel schoon zijn!)
http://www.horsepower.nl
hier is het 7 euro voor 1 kant,en 12 voor beide kanten

Bedankt voor je reactie! Ik woon in de omgeving van Amsterdam, dus het is een beetje uit de slinger. Maar mocht ik niets anders vinden zal ik wel even contact opnemen.

Janine1990 schreef:
Ik woonde tegenover een drukkerij, daar lieten wij gewone t-shirts drukken met het spul dat jij bedoelt.
Koste 5 euro per kant. We deden beide kanten.
Met sjabrakken denk ik dat je daar ook ongeveer op komt.
Met een deken natuurlijk iets groter, is ook afhankelijk van de grootte van het logo. Het logo moet ook nog in de computer gezet worden. Wij hebben gewoon een naam in een bepaald lettertype gedaan.

Maar ik zou gewoon eens langs een drukkerij gaan, en vragen hoe duur het is. Vragen kost niets :)
Als het bedrijf van je vader ook pennen laat drukken, kan je dat waarschijnlijk bij hetzelfde bedrijf bekijken.

Ook bedankt voor je reactie! Klinkt niet duur zeg, ik had het wel wat prijziger verwacht eigenlijk. Het bedrijf van mijn vader laat veel bedrukken, handige tip zeg! :o

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:01

Dan bestaat er natuurlijk altijd nog de TNT :D
maar Horsepower borduurt het,
dat is wat anders als bedrukken :)

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 21:03

Caeruleus schreef:
Divoza doet ook gewoon bedrukken hoor. Via mijn werk heb ik een (wollen)zweetdeken gekregen, met aan de ene kant het logo van het bedrijf en aan de andere kant de naam van mijn paard. Deze zijn beide bedrukt met een soort zacht spul. Quote van de divoza site:

Citaat:
Bij het bedrukken wordt er gebruiik gemaakt van de methode Equiprint. Equiprint leent zich uitstekend om zadeldekken, dekens en kleding te voorzien van een naam of logo in één of meerdere kleuren. Technisch ingewikkeld ogende logo's kunnen op eenvoudige wijze worden aangebracht. Equiprint is kleurecht en kan gewoon gewassen worden in de wasmachine op 30 graden. Prijsindicatie, bedrukking op formaat 50 x 30 cm: 24,24

Ik heb toen gekozen voor bedrukken gezien het omzetten van een logo nogal prijzig is en het om één deken ging. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat het koste, maar het logo is mooi groot opgedrukt en het was niet bijzonder duur. De deken is nu 2 jaar in gebruik en het ziet er nog als nieuw uit.

Het spul waar ze T-shirts mee bedrukken lijkt me niet zo geschikt voor een wollen deken, maar fleece zal vast ook wel lukken.

Bedankt voor je reactie! Heb je toevallig een foto van je bedrukte deken, de kant van het logo?
Ik denk dat ik binnenkort een e-mail ga sturen naar divoza om het te vragen.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 21:04

flappaashaas schreef:
Dan bestaat er natuurlijk altijd nog de TNT :D
maar Horsepower borduurt het,
dat is wat anders als bedrukken :)

Dat is waar, maar als het niet goed is zitten ze wel heel erg ver! En ik zoek echt iets dat bedrukt, want dat wil het bedrijf van mijn vader graag. ;)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 22:57

Afbeelding

Hij knalt nogal omdat het een wit logo is op een zwarte deken. maar het geeft een beeld. Het logo is ongeveer 50x30cm, de deken heeft mijn baas toen via de groothandel gekocht ipv in de winkel, dat scheelt ook flink in de prijs ;) maar dan moet je baas het zelf aanschaffen. Ze verkopen in principe niet aan particulieren.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 17:49

Caeruleus schreef:
Hij knalt nogal omdat het een wit logo is op een zwarte deken. maar het geeft een beeld. Het logo is ongeveer 50x30cm, de deken heeft mijn baas toen via de groothandel gekocht ipv in de winkel, dat scheelt ook flink in de prijs ;) maar dan moet je baas het zelf aanschaffen. Ze verkopen in principe niet aan particulieren.

Dankjewel voor de foto :) ! Ziet er goed uit, ook nog netjes. Weet je toevallig welke groothandel jouw baas toen is gegaan? Want dan zou ik mijn vader dat ook kunnen voorstellen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 07:58

Gewoon bij een bedrijf wat relatiegeschenken bedrukt en borduurt, even googelen.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:10

Ik weet waarschijnlijk wel welke groothandel dat was, en dat gaat helaas niet want jou vader is particulier, en die kan daar niet kopen.
Je kan deze bedrukkingen gewoon laten doen via Divoza, moet je even navragen bij hun want dat is zeker mogelijk, die kunnen dekens dekjes jassen etc laten bedrukken via Harry's Horse. Ook van andere merken kan alles via die bedruk service. Succes.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 14:15

BopjeBo schreef:
Ik weet waarschijnlijk wel welke groothandel dat was, en dat gaat helaas niet want jou vader is particulier, en die kan daar niet kopen.
Je kan deze bedrukkingen gewoon laten doen via Divoza, moet je even navragen bij hun want dat is zeker mogelijk, die kunnen dekens dekjes jassen etc laten bedrukken via Harry's Horse. Ook van andere merken kan alles via die bedruk service. Succes.

Het is niet het bedrijf van mijn vader, maar het bedrijf waar mijn vader werkt. Ze hebben 6 filialen, dus ik denk niet dat het dan een particulier is. Welke groothandel zou dat dan zijn?
Ik moet het allemaal uitzoeken en ik wil het bedrijf verschillende opties laten zien, vandaar.

Alvast bedankt!

mjmt22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:24

bij horsepower in heino doen ze dat inderdaad! ik heb het daar ook laten doen, weet de prijs niet meer precies maar weet wel dat het niet heel duur was en het ziet er nog steeds heel mooi uit!

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:25

Ik heb het over de groothandel waar de deken van Caeruleus vandaan komt.
Die deken op de foto is een 'Danny' deken die bij Harry's Horse vandaan komt, en Harry's Horse heeft ook een bedrukservice voor hun klanten. Je kan alleen als detaillist bij Harry's Horse kopen, maar als consument kun je aan een ruitershop welke HH verkoopt vragen of ze wat kunnen laten bedrukken voor je. Zo kan je ook aan Divoza vragen of ze een deken voor je willen laten bedrukken door de HH bedrukservice.

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 14:37

mjmt22 schreef:
bij horsepower in heino doen ze dat inderdaad! ik heb het daar ook laten doen, weet de prijs niet meer precies maar weet wel dat het niet heel duur was en het ziet er nog steeds heel mooi uit!

Ik heb ze een mailtje gestuurd over de kosten, want daar was ik wel nieuwsgierig naar. Bedankt voor je reactie ;)

BopjeBo schreef:
Ik heb het over de groothandel waar de deken van Caeruleus vandaan komt.
Die deken op de foto is een 'Danny' deken die bij Harry's Horse vandaan komt, en Harry's Horse heeft ook een bedrukservice voor hun klanten. Je kan alleen als detaillist bij Harry's Horse kopen, maar als consument kun je aan een ruitershop welke HH verkoopt vragen of ze wat kunnen laten bedrukken voor je. Zo kan je ook aan Divoza vragen of ze een deken voor je willen laten bedrukken door de HH bedrukservice.

Oké, dankjewel voor je reactie! Ik ga eens kijken!

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 18:42

Wil je echt het logo van het bedrijf op de deken? of alleen de naam?
Mijn ouders kantoor dachten dat dus ook bij mijn pony voor het springen. Dekje + print was 106,50 ( bij ooteman )
en alleen letters was 35 euro :P

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 07:47

annaaube schreef:
Wil je echt het logo van het bedrijf op de deken? of alleen de naam?
Mijn ouders kantoor dachten dat dus ook bij mijn pony voor het springen. Dekje + print was 106,50 ( bij ooteman )
en alleen letters was 35 euro :P

Ik denk het wel, anders is het niet echt duidelijke reclame voor het bedrijf. Maar ik heb nu allemaal verschillende bedrijven gemaild en hoop er de goedkopere tussen uit te vinden.

Maar wel bedankt voor je reactie! :)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:54

Het is geen HH deken ;) Dit is de statiedeken van QHP, die verkopen ze vaak als sponsor deken begreep ik toen ik daar was. (Mijn baas kent de eigenaar van qhp persoonlijk en ik mocht mn deken daar komen uitzoeken).

Bedrukken doet QHP niet zelf, maar je hebt al een boel opties :) Laat je even een foto zien als hij klaar is? Ik ben wel nieuwsgierig :P

Graafmachien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:12

Divoza bedrukt wel!

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 12:16

Caeruleus schreef:
Het is geen HH deken ;) Dit is de statiedeken van QHP, die verkopen ze vaak als sponsor deken begreep ik toen ik daar was. (Mijn baas kent de eigenaar van qhp persoonlijk en ik mocht mn deken daar komen uitzoeken).

Bedrukken doet QHP niet zelf, maar je hebt al een boel opties :) Laat je even een foto zien als hij klaar is? Ik ben wel nieuwsgierig :P

Zal ik doen, maar het kan nog wel eventjes duren. Eerst moet ik nog een heel bestand maken met alle verschillende opties, dan moet het bedrijf er een uitkiezen/goedkeuren. Daarna zal de deken en het dekje en jas gekocht worden (het is inmiddels al wat meer geworden, dat wilde het bedrijf graag) en bedrukt/borduurt worden. Daarna krijg ik het :D . Dus het is waarschijnlijk dit jaar niet meer af. :+

Graafmachien schreef:
Divoza bedrukt wel!

Klopt, daar ben ik al achter. ;)