Dus nog ff verder googelen op waar de beste prijs te vinden is en daar heb ik ze besteld. Krijg ik 2 dagen later een mailtje terug: Geachte klant,
Helaas is de Scharnier/veiligheidsbeugel van Metalab niet meer leverbaar
hij is bij de leverancier uit de collectie gehaald wegens problemen met het product.
Evt hebben wij wel een vervangend product bv de scharnierbeugel van Sprenger HS
...en nu weet ik het niet meeheeeheeer... Ze zijn vast nog wel hier en daar te verkrijgen, maar nu wil ik ze niet meer nu er problemen mee zijn waardoor ze uit de handel gehaald worden...
Ik was ook geinteresseerd in : de gaston mercier beugels, maar misschien wel de EZ rides ( maarja is dat wel lekker dressuren?), of de bow balance hoewel ik dat blauw zo lelijk vindt, misschien de kieffer veiligheidsbeugel, die is hetzelfde als de sprenger maar veel goedkoper, o ja, de gpg beugels leek me ook wel wat, maar misschien veren die dan weer te veel....
Ik weet het niet meer, iemand die me helpen kan??
Ik zoek dus een comfortabele beugel die ietsje veert (goed voor mijn paards ruggetje) en waar ik langere rittten mee kan maken ( langer voetbed?), maar ook mee kan dressuren (!)...
En als ik alles eerst uit ga proberen ben ik een half jaar verder en heb ik met al die tientjes uitprobeergeld al het geld voor nieuwe beugels uitgegeven..
Toestand!!
Groetje
git