Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Willem Muijs wordt op de foto van de zadels ook opgenoemd!

. cissy schreef:ook als je van die mogelijkheid gebruik maakt om dit zadel te laten maken tijdens het vakantie tripje..... ??
Ik begreep dat jullie mettertijd ook anderssoortig western leerwerk gaan aanbieden, horlogebandjes etc, is daar al meer nieuws over?
ElCid schreef:Dat zal je moeten overleggen met de zadelmaker! Het kralenwerk wat in dit zadel zit kost alleen al heel veel tijd, als je dat zelf wil doen in je zadel, tijdens je verblijf, zal daar misschien wel een mogelijkheid zijn![]()
Borsttuigen, hoofdstellen, chaps met tooling kunnen dus een horloge bandje zal geen probleem zijn![]()
.

Alleen het leer van die bandjes reageert op de zuurgraad van mijn huid en ik moet bijna elk jaar een nieuw bandje, dat is niet grappig! Met andere leren bandjes heb ik geen last, kennelijk de manier van looien van Montana?cissy schreef:Het was maar een grapje.... ik heb al een perfect passend zadel
Maar horlogebandje hou ik me nog steeds voor aanbevolen, deze bijvoorbeeld. http://www.cowboyartisans.com/rickswebp ... bands.html en dan het 2e rijtje... *kwijl* gelukkig zijn ze niet duur.....
Ik ben ook weg van de Montana Silversmiths leren bandjes en die zijn gelukkig stuk vriendelijker geprijsd.
cissy schreef:ook als je van die mogelijkheid gebruik maakt om dit zadel te laten maken tijdens het vakantie tripje..... ??
Ik begreep dat jullie mettertijd ook anderssoortig western leerwerk gaan aanbieden, horlogebandjes etc, is daar al meer nieuws over?
(dus $4250.00 incl ticket)