Imperial Riding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Imperial Riding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 10:18

Hallo Allemaal :)

Ik weet niet of het mag, heb toen straks ook een topic geopend over dekjes pimpen. maar dit is weer iets heeeeeeeeel anders :D

Ik heb een imperial riding zadel ;)

De volgende punten aan mijn zadel:

- Singelstoten moeten vernieuwd worden
- Ver verkleurd, hoort donkerbruin te zijn
- Moet opgevuld worden
- Dringend gestikt worden
- Klappert, nu een bontje eronder

Het zadel is al meer dan 15 jaar oud.. En er is nog NOOIT wat mee gebeurd, qua maken, opvullen of dergelijke

Ik wil nu eigenlijk graag een nieuwe hebben.

Nu wil ik weten wat Imperial Riding zadels nieuw kosten :) Ik wil trouwens persee een imperial riding hebben, want ik vind deze zadels heel fijn zitten ;) En waar deze te koop zijn (graag in webshops, want ik ga niet naar de andere kant van het land rijden :D )

Groetjes Maureen

upendoJarig

Re: Imperial Riding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:19

Is er nooit wat met je zadel gebeurd? Dus nooit opgevuld oid? :=

Waarom zo vastpinnen op een merk?
Weet jij veel of ze nu nog zo lekker zitten!? :Y)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 10:27

jaa dit zadel is dan al 15 jaar oud, maar ik heb het zadel pas een half jaar. toen ik mijn paard kreeg, ging het zadel erbij :P

Maar dit is het enigste waar ik ervaring mee heb ;) Met andere zadels heb ik geen ervaring.

Wil sowieso geen kieffer, die vind ik nie tlekker zitten hihi :P

upendoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:33

Laat gewoon een zadelmaker komen, vertel vooraf wat je wil en hij heeft er vast wel wat tussen zitten. :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 10:40

Bedankt Upendo :)

Weet jij misschien wat een Imperial Riding zadel ongeveer kost :) ? Of heb je er geen ervaring mee :D ?

Groetjes

upendoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:43

Volgens mij is het een B-merk zadel, dus dat zal rond de 800-900 euro zitten. Maar pin me er niet op vast. :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:43

ik weet niet op je perse een nieuwe wilt, maar bij veel ruitersportzaken staan 2e hands zadels op de site met meestal de prijzen erbij

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 10:50

dankjewel :)

2dehands mag ook wel, maar dan niet het zelfde als ik nu heb :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:54

in principe zijn alle zadels die 2e hands bij ruiterzaken liggen helemaal nagekeken

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:59

Hoi,
Ik zou toch ff naar een ruitersportzaak/zadelmaker gaan. Daar kun je meerdere zadels uitproberen, ook 2de handse. Wie weet kom je een zadel tegen die je ook heel lekker vind zitten. Ik zou echt even verglijken, er zijn zoveel zadels op de markt. jij kan aangeven wat je lekker vind zitten, wat je budget is..hij kan daar zadels bij gaan zoeken, en dan heb je natuurlijk nog de combi met je paard. Het zadel wat ik heel lekker vond zitten, vond mijn paard absoluut niet lekker zitten :( ..liep gelijk een stuk korter. Uiteindelijk samen super 2de hands zadel uitgekozen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 11:04

Dankjewel :)

@Marian01: Je hebt eigenlijk wel gelijk, want heb daar nog niet bij stil gestaan ;) Ik ga sowieso nu echt beginnen met sparen. En even niks meer voor mijn paard kopen. Het is goed geweest zo :P Ik wil alleen niks van kunststof hebben, geen wintec, of Knight Rider. Maar als het een leren is, dan geen merk zoals Merano.. Hahahaha allemaal wensen :P