Ik heb hier allemaal spullen liggen, en ik wil ze eigenlijk in de prullebak smijten. Maar het kan gewoon niet
En ik kom zoooo vaak dingen tegen dat je spullen kan pimpen he
Ik heb dekjes, hoofdstel, een kale frontiem, teugels enz
Wie weet of ik iets kan doen
?Ik heb geen HotFix. En heb op de site gezien dat zo'n apparaat zeer duur is. Dat kan ik me niet veroorloven. Ik heb misschien wel beschikking over een naaimachine, maar ben echt geen naaiwonder hoor
En ben bang dat ik de naaimachine sloop
Ik dacht zelf aan een ontzettend vrolijk dekje, of een frontriem met lettertjes, teugels met diamantjes, of dergelijke
Ik ken een meisje die met een boormachine een klein putje ofzoiets in haar neusriem had gemaakt, en dat gevult met een diamantje. Zit er al een jaar op
Zou het leuk vinden als iedereen zijn ideeen neer wilt zetten
En jullie zullen wel denken, waarom is dat kind thuis. Nou ik ben ziek, en eigenlijk moet ik slapen, maar dat lukt me niet, dus dan maar op bokt
En even aan de moderators: Ik weet niet of hier heel veel meerdere topics over zijn. Maar dan moet ik 20 verschillende topics gaan lezen. En het zou fijn zijn als iedereen gewoon zijn ideeen hier dumpt
Groetjes Maureen met een creatieve bui

)
(te klein vooraan, onderaan vaak) mr heb ze igg nog niet bij het kruidvat gezien
tuuurrrlijk