Ik kan van iemand een kunststof Knight Rider zadel overnemen. Hier zit een zwarte boom in. Ik heb het net gepast maar deze boom is veel te smal voor mijn Welsh Cob. Nu kun je hier vrij simpel de boom van verwisselen.
Hier bij ruitersportzaak hebben ze ze niet. Ik moet hem dus online bestellen. Nu weet ik niet of ik wijde(rood) of de extra wijde boom(wit) moet hebben. Mijn Welsh Cob is niet al te zwaar gebouwd. Zie profiel. Iemand enig idee?
Anoniem
Geplaatst: 01-11-10 19:17
Ik weet wel dat de bomen van de KR Neptunus erg smal uitvallen, dus als ik jou was zou ik een extra wijde proberen. Bij agradi bijv. hebben ze die en kan je volgensmij ook nog ruilen mocht het niet passen.
Helaas wil deze persoon 175 euro voor het zadel hebben en dat vind ik toch echt te duur. Daar koop je ze nieuw voor. Deze is ook nieuw maar de garantie is er natuurlijk af.
zacharyhill
Geplaatst: 02-11-10 08:19
Ik heb pas geleden voor mijn welsh cob ook zo'n zadel gekocht en heb er een rode boom bij bij agradi gekocht voor 10 euro. voor 180 koop je bij agradi een nieuwe. 175 vind ik erg veel.