Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxxiejj schreef:Dikke pufferpads vind ik persoonlijk wel erg fijn. Geen klitteband dat dicht moet, geen singellussen en vooral: geen geschuif!

MarissaM schreef:eurostar pads vind ik echt super , bij mijn pony blijven ze perfect liggen ( knip wel de klittenband lusjes eraf )
zonnetje1903 schreef:haha dekjes zelf maken zit er voor mij niet in...te onhandig.
Ik heb zelf een aantal anky dekjes, altijd prima gevonden, maar op een of andere manier zijn ze nu erg aan het schuiven wat dan weer niet handig is.
Heb idd de Eurostar in de winkel zien liggen.Vind ze er wel erg dik uitzien.
en betaalbaar! Maroesjka schreef:Ik ga zelf voor een bontsjabrak, lekker op de rug, 'zelfreiningend' doordat het schapenwol is dus makkelijk in onderhoud, ligt altijd goed en geeft geen wrijfplekken op de rug doordat er geen naden in zitten.
Het kost wel een paar centen, maar met mijn huidige dek doe ik al zo'n 5 jaar en ik was hem ongeveer 4x per jaar, hij is dan niet zichtbaar vies, maar vind het zelf wel zo fris.