kn modellen in vergelijk met knight rider colonel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arienette

kn modellen in vergelijk met knight rider colonel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-10 20:01

Ik heb tot een paar maanden terug een knight rider colonel zadel gehad waar ik opzich qua zit heel tevreden over was en het lag ook prima op mijn paard. Nu heb ik echter de kans om wat anders uit te proberen en wil liever een tweedehands a merk dan een nieuw b merk zadel. Ik heb in het verleden ook vaak een kn symphonie op m'n paard gehad en die lag ook prima, alleen vond ik iets te vlak qua zit. Nou heeft kn nog de modellen allegro en tango, die beide wat dieper qua zit zijn. Natuurlijk ga ik binnenkort ze eens uittesten in een winkel, maar misschien heeft iemand de ervaring al. Ik vraag me dus af welke van deze twee modellen qua diepte van de zit en qua wrong het meest overeenkomen met het zadel wat ik gewend ben.

juut2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:17

De KN allegro gooit mij naar voren. De Tango zit het diepst (evenals de allegretto, het oudere model)
Mocht je een MK2 kamer nodig hebben en een 17 icnch zit dan heb ik een tango te koop voor je
Bijna nieuw!! paar maanden gebruikt voor een leuke prijs.