Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Liesje89 schreef:Een ongebroken trens is het zachtste voor de paardenmond, en ligt tevens het stabielse in de mond
Mijn advies is dus om haar op een ongebroken trens te rijden. Dit is géén stangbit, dus heeft geen hefboomwerking.
magda_90 schreef:Liesje89 schreef:Een ongebroken trens is het zachtste voor de paardenmond, en ligt tevens het stabielse in de mond
Mijn advies is dus om haar op een ongebroken trens te rijden. Dit is géén stangbit, dus heeft geen hefboomwerking.
Het is alleen jammer dat ze er niet zijn in de D-trens- of kneveltrensvariant, dat zou imo hele fijne bitjes zijn. Mylers zijn de enige die daar wat in de buurt komen.
magda_90 schreef:Liesje89 schreef:Een ongebroken trens is het zachtste voor de paardenmond, en ligt tevens het stabielse in de mond
Het is alleen jammer dat ze er niet zijn in de D-trens- of kneveltrensvariant, dat zou imo hele fijne bitjes zijn. Mylers zijn de enige die daar wat in de buurt komen.
Anoniem schreef:magda_90 schreef:Het is alleen jammer dat ze er niet zijn in de D-trens- of kneveltrensvariant, dat zou imo hele fijne bitjes zijn. Mylers zijn de enige die daar wat in de buurt komen.
http://www.equimatch.nl/default.asp?clu ... id=228&sg={37EB66AE-35CD-4C71-A6E8-07AF8B635EF7}
Geen hele knevel maar komt in de buurt.
Ligt al stabieler in de mond dan een normale ongebroken trens.