Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Crista schreef:@ xAylie, ik heb nu idd een watertrensje, heb al een met een bustrensje gereden en merkte toen totaal geen verschil helaas....
@ Ilova, bitloos heb ik ook al paar keer gedaan (verschillende hoofdstellen geleend van vrienden) maar dat was hem ook niet voor ons... Lederen bitje zou ik eens kunnen proberne idd, maar voor mijn gevoel is dat juist heel erg onvriendelijk.... een stuk leer in de mond vaan een extreem vegetarisch dier, lijkt me niet fijn voor het paard.... (of zie ik dat verkeerd?)
Maar ik denk dat het qua inwerking wel zachter is. 
) Crista schreef:wolfskiesjes zijn al getrokken, dus die kunnen het probleem niet zijn.
Dus jij, Laura 1986, zegt dat ik naar een bitje op zoek moet wat minder op de lagen drukt? En toch wat meer op de tong?
(hoooow waarom is het toch zo ingewikkeld allemaal)

Marieke94 schreef:Crista schreef:wolfskiesjes zijn al getrokken, dus die kunnen het probleem niet zijn.
Dus jij, Laura 1986, zegt dat ik naar een bitje op zoek moet wat minder op de lagen drukt? En toch wat meer op de tong?
(hoooow waarom is het toch zo ingewikkeld allemaal)
Gewoon bitloos gaan rijden.. zijn alle problemen opgelost..