Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magda_90 schreef:De verpakking verteld inderdaad een hoop. Zo heb ik iemand gehad die heel creatief een bitje ingepakt had in de envelop. Meters keukenrol en tape waar je u tegen zei, alleen om te voorkomen dat de envelop niet zou uitscheuren.
Je bent op die manier natuurlijk wel geografisch beperkt, want even naar Nederland voor een dekje is natuurlijk te gek vb. (in mijn geval, he) LeenC schreef:Uiteraard al een eerste indruk bij de advertentie, zoals er hier nog zeggen. Persoonlijk koop ik alleen tweedehands als ik het product eerst met m'n eigen ogen kan zien. Een verkoper die van plan is om je iets vuils of eigenlijk kapot te verkopen, gaat bij je vraag om persoonlijk langs te komen vaak al dwars liggen. Dan weet je genoeg.Je bent op die manier natuurlijk wel geografisch beperkt, want even naar Nederland voor een dekje is natuurlijk te gek vb. (in mijn geval, he)
Is de staat van het product toch niet wat je verwachtte, dan kan je nog altijd nee zeggen op dat moment. Een reisje voor niets, dat is waar, maar liever de kosten van je autorit dan de kosten van het product plus verzending voor niets, denk ik dan.
Reinigen: hangt van het product af, zou ik zeggen. Borstels of hardere voorwerpen kan je natuurlijk altijd door de dettol halen, maar voor een pad lijkt me dat al een pak moeilijker. Goede vraag: hoe houden jullie die proper in het algemeen? Want wassen in de wasmachine lijkt me niet meteen een optie voor zo'n westernpad?
Om zeker te zijn dat bacteriën, schimmels e.d. dood zijn zou je de pad een periode kunnen laten 'rusten' en vb. bij vrieskou een paar daagjes buiten kunnen laten (of als je een grote vrieskast hebt: zak in en daar eventjes in steken. Lijkt me dat tenminste een deel van de mogelijke problemen zullen verdwijnen op die manier.
Moontje1991 schreef:LeenC schreef:Uiteraard al een eerste indruk bij de advertentie, zoals er hier nog zeggen. Persoonlijk koop ik alleen tweedehands als ik het product eerst met m'n eigen ogen kan zien. Een verkoper die van plan is om je iets vuils of eigenlijk kapot te verkopen, gaat bij je vraag om persoonlijk langs te komen vaak al dwars liggen. Dan weet je genoeg.Je bent op die manier natuurlijk wel geografisch beperkt, want even naar Nederland voor een dekje is natuurlijk te gek vb. (in mijn geval, he)
Is de staat van het product toch niet wat je verwachtte, dan kan je nog altijd nee zeggen op dat moment. Een reisje voor niets, dat is waar, maar liever de kosten van je autorit dan de kosten van het product plus verzending voor niets, denk ik dan.
Reinigen: hangt van het product af, zou ik zeggen. Borstels of hardere voorwerpen kan je natuurlijk altijd door de dettol halen, maar voor een pad lijkt me dat al een pak moeilijker. Goede vraag: hoe houden jullie die proper in het algemeen? Want wassen in de wasmachine lijkt me niet meteen een optie voor zo'n westernpad?
Om zeker te zijn dat bacteriën, schimmels e.d. dood zijn zou je de pad een periode kunnen laten 'rusten' en vb. bij vrieskou een paar daagjes buiten kunnen laten (of als je een grote vrieskast hebt: zak in en daar eventjes in steken. Lijkt me dat tenminste een deel van de mogelijke problemen zullen verdwijnen op die manier.
De meeste spuiten hun pad schoon met een tuinslang maarja dan zijn de bacterien enz er nog niet uit.
En in de vriezer ik denk niet dat dat kan er ziiten namelijk allemaal kleine luchtzakjes in voor de schokdemping in weet niet wat daarmee gebeurt als je het bevriest.
Weet iemand wat er gebeurt als je allemaal kleine afgesloten zakjes lucht tegenelkaar aan in de vriezer legt?

AaronYve schreef:Maar dat zie je pas als je het thuis krijgt.
Ik vind het wel een uitvinding eigenlijk, tweedehands kopen. moonfish13 schreef:Ik ook suus19.
Als ik bij een ruitersportzaak ben sla ik bijna stijl achterover.
DeadxStar schreef:Je gevoel zegt idd veel.
Heb laatst een anky setje geruild..
Zouden dit allebei dinsdag op de bus doen, nou afijn, gedaan dus
Code naar haar gestuurd, en sprak haar op msn, haar code had haar vader nog want die had t pakketje weg gebracht..
Oke, dat kan! Volgende dag, pakketje was nog niet op de post, die vader was het vergeten, dus het pakje lag nog in de kofferbak (was inmiddels donderdag, dus het pakje lag dan vanaf dinsdag in de auto).
Nouja goed, toen begon ik al te twijfelen..
Vrijdag had ze m op de post gedaan, en zaterdag ofzo kreeg ik de code.. Deed het niet.. Ik denk achja, tis weekend..
Maandag niets, dinsdag niets.
Ik denk, ik ben genaaid
Woensdag kreeg ik m gelukkig binnen.
Wat denk je: heeft ze hem naar mij gestuurd in dezelfde doos als waar ik mijn setje in had verpakt
Opzich niet erg natuurlijk, maar ze had dus wel gelogen, aangezien het pakje niet eens klaarstond voor verzenden, en ze gewoon heeft gewacht tot mijn pakje bij haar binnen was gekomen..
En de doos had ze niet eens fatsoenlijk dicht geplakt, aangezien er een sticker op zat dat de doos tijdens transport open is geweest.
Gelukkig zat de pad erin, en de beschermers.
Maargoed, leuk was anders