Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
quarterH schreef:hahaha wat een toeval!!!
het pad dat het beste uit de test komt is gemaakt door niet alleen de bedenken van de test maar ook de uitvoerder van de test.
wat een larie.
SAblou op het Rose forum schreef:Geplaatst: Di okt 05, 2010 22:18 Onderwerp:
-------------------------------------------------------------------
Dames en heren,
Ik heb vorige week vrijdag een 7-tal pads op de test-bank (arme Jerry) gehad.
Vrijdag a.s. komen er nog 2 bij (die waren nog niet beschikbaar).
De resultaten van die 7 zijn helemaal uitgewerkt (een hoop schrijf en vergelijkwerk) deze 2 komen dan nog daarbij.
Al met al zal ik volgende week een beknopte versue hier neer zetten (gezien de opmaak etc.) en het gehele verslag is dan te vinden (printen) op onze website.
Dus nog even geduld.....
. SabineFuchs schreef:Beste quarterH en Spicegirl
Waarom zou "mr. Vaquero" zo'n test doen?
Om geld aan "zijn eigen" pads te gaan verdienen?
Gebruik even jullie verstand :
1) Als hij 1 AirRide pad verkoopt (kan hij goed, want hij is oficieel ProfCh reseller), verdient hij daarop € 125
Als hij 1 "eigen merk" verkoopt, verdient hij daarop € 60 (als ze ooit op de markt komen....).
Hij kan dus veel beter die AirRide pads verkopen ! Of zou er een andere driver zijn ?
pssss nu moeten jullie gaan roepen: domme vent.....
2) Voor de test moest hij zo'n 10 pads inkopen; kosten meer als € 1.000
Van die pads kan hij nadien hooguit de beste 5 - gebruikt - weer verkopen; die anderen waren zo slecht dat hij ze met goed fatsoen aan de straatstenen niet meer kwijt raakt; dat is dus al een verlies van bijna € 500,00 aan omzet.
Hij verdient hij aan "zijn eigen" pads maar € 60 en dus moet hij er heel wat verkopen om ook maar enige winst te maken.
Daar MOET een andere driver zijn......
pssss nu hebben jullie weer wat om over te kwebbelen.....
Voor diegenen die de test wel ter harte willen nemen en niet meteen het Vaquero-spook om de hoek zien komen;
Weer iets om rekening mee te houden, bij de aanschaf van je volgende pad.
troi schreef:IK vind het een nuttige test. Iedereen kiest toch zelf wat hij of zij er vervolgens uit concludeerd. Idd als je een alleszeggende evaluatie van pads wilt doen moet je minstens 15 paard/ruiter combinaties hebben (liefst 150), moeten de pads blind getest worden (dus de ruiter weet niet waar hij op dat moment mee rijdt) moeten de paarden door een medische test heen evenals de zadels en moeten de mensen die alle objectieve en subjectieve maten interpreteren en vervolgens de conclusie schrijven ook nog blind zijn voor merk en zo nog wat vereisten. Reken het kostenplaatje maar uit.
Maar dat wil niet zeggen dat een test die maar deels voldoet aan de eisen niet inzichtelijk kan zijn! Mochten jullie meer van dergelijke evaluties gaan doen dan wordt ik graag op de hoogte gehouden!