en welke bij wat wordt gebruikt?
dankjewel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ferropaard schreef:in de westernsport wordt wel veel 3 in 1 gebruikt toch?
en als ik dan echt goede bescherming wil voor de dressuur?
wat zou je dan nemen?![]()
ik wil wel het liefste iets dat helemaal om het been zit omdat ik ook een sprongetje wil maken en mijn paard altijd overal met zijn benen tegen aan knalt.
dat als hij er tegen aan knalt dat het iets fijner is voor hem als het aan de voorkant ook dicht is zeg maar.
upendo schreef:Nini_roosje:
Je mening over 3in1 is volgens mij niet juist. Het biedt wel degelijk bescherming. Mijn pony strijkt soms en als ik haar rij met 3in1 hoor ik dat het tegen elkaar aankomt, maar dan liever die 3in1 dan haar benen.
Anoniem schreef:upendo schreef:Nini_roosje:
Je mening over 3in1 is volgens mij niet juist. Het biedt wel degelijk bescherming. Mijn pony strijkt soms en als ik haar rij met 3in1 hoor ik dat het tegen elkaar aankomt, maar dan liever die 3in1 dan haar benen.
Voor wat strijken helpen ze wel. Maar échte klappen zeer zeker niet. Daarnaast maken ze de benen alleen maar warm dus naar mijn mening is beter zonder.
En strijkt je paard niet omdat hij die dingen aan heeft? en dus een dikker been heeft