Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik gebruik het pad niet meer omdat ik een ander zadel heb gekocht. Dus laat maar weten mocht je interesse hebben...
Schangah schreef:Met zo een groot zadelprobleem zou ik zelf niet zo maar een pad eronder leggen zonder advies. Is er een zadelpasser bij je zadel geweest?
Ik weet niet hoe lang je moet sparen maar is het niet beter om niet te rijden en je paard aan de longe te trainen om de rug te laten herstellen (eventueel ook de rug te laten behandelen).
Elisa2 schreef:Schangah schreef:Met zo een groot zadelprobleem zou ik zelf niet zo maar een pad eronder leggen zonder advies. Is er een zadelpasser bij je zadel geweest?
Ik weet niet hoe lang je moet sparen maar is het niet beter om niet te rijden en je paard aan de longe te trainen om de rug te laten herstellen (eventueel ook de rug te laten behandelen).
Hij heeft geen rugproblemen,zo erg is het gelukkig niet.Ik ga er nog wel een zadelpasser bij halen voor advies.Het gaat om een paar maandjes.
Thx Pearlie voor je reactie,mijn zadel schuift voornamelijk omdat mijn paard onder/naast de schoft heel smal is en het zadel daar dus niet achter kan blijven liggen.