Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
babydolll schreef:listiglistje schreef:Jaguar's zijn er toch wel een aantal 2e hands? Zie er regelmatig voorbij komen...
Deze zijn idd geschikt voor korte/compacte ruggen!
er staan er 2 op mp met een smalle boom, hou het wel in de gaten maar moet echt medium hebben.
petitparis schreef:losstaand vanhet feit dat je niet van kunststof houdt zou een IW geen optie zijn, ze zijn vrij lang ivm de inch-maat
misschien een kentaur?
upendo schreef:Ier, je hebt de Wintec ook in leren variant. Moet je effe zoeken op Bates!
Op Diev's korte ruggetje ligt hij prima.
Als je die neemt kom ik Nikiet heel vaak rijden, man, wat zit dat zadel geweldig.
zijn dat ook zadels met verstelbare wrongen? dat lijkt me helemaal niks.. Zeker omdat de lusitano enorme wrongen heeft, wil er niet op achteruit gaan

Claudia78 schreef:Kijk eens in mijn onderschriftNiet de Equestor maar de Frank Baines is kwa lengte zeer geschikt.
Deze kussens zijn korter en kwalitatief is het een heel goed zadel
edit: zie net dat hij 54 cm mag zijn...dan is de equestor ook geschikt (maar wel te duur)
keona schreef:waarom laat je niet gewoon een zadel maken bij een zadel maker helemaal op maat van je paard en jou en ruil je je oude zadel in daar!!!