omdat ik het ontzettend leuk vind rond deze tijd om in thema te rijden

met kerst zou ik graag lekker in kerstoutfit rondrijden. nou heb ik al een kerst dekje en kerst bandages. allebei gemaakt van rood fleece en wit "bont". daarnaast heb ik drie "bont"gevoerde stroken ( weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, zie schets) met belletjes die om het hoofdstel kunnen. nou vind ik het zo heel leuk natuurlijk, maar eigenlijk wil ik een beetje richting het arreslee gevoel gaan. dus wil ik nog een mooi borsttuig met belletjes en een achterhand-dinges met belltjes. misschien maak ik ook belletjes aan de bandages, maar ik weet niet of dat wel leuk is.
probleem waar ik mee zit is materiaalkeuze en dat ik nog niet zeker ben hoe ik het wil doen. wel of geen bontonderleggen in het borsttuig en achterhand ding, hoe het bevestigen aan het dekje, of zadel. waar het van te maken en waar vind ik alle spullen.
en natuurlijk zijn alle suggesties voor mijn kostuum ook van harte welkom

ik heb een schets gemaakt zodat je ongeveer kan zien wat ik bedoel. ik vindhet rode fleece wel leuk, maar weet niet hoe stevig dat is voor een borsttuig en achterhandding. misschien kan ik daar beter iets anders voor gebruiken dan fleece. anders flubbert het zo.
gelukkig hoeft het pas na 5 december af te zijn, we gaan eerst nog als amerigo en piet

zie hier de schets:

ik vind het echt mega leuk! ik vind wel dat er ook belletjes aan de teugels moeten komen hoor! 
! 
ik zat voor mezelf trouwens te denken aan zo'n kerstjurkje en dan een kerstbroek, met gewoon mijn laarzen eronder. kerstmuts en klaar id.