Welke kleuren het mooist?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wamhorse

Welke kleuren het mooist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 08:40

Na aanleiding van een aantal catalogussen van de grote merken vroeg ik me eigenlijk af, wat vinden jullie de mooiste collectie/ kleuren etcetera.

Zoals het Br gedeelte. Persoonlijk vind ik de dekens wel cool maar zie toch liever de kleuren rrod, bruin en blauw van HH.
Afbeelding
Afbeelding

HH heeft me ook verrast met erg fraaie nieuwe frontriemen. Zo hebben ze nu frontriemen in verschillende kleuren. Ik noem er een uit de "disco"serie.

Harry's Horse frontriem Disco Orange
Afbeelding

Harry's Horse heeft naar mijn mening echt gave rijkleding en dekens vooral met die blauwtinten. Heel mooi. Wat ik ook nog vond en even met jullie wou delen is een greep uit de kleurtjes collectie van HKM. Nou weet ik niet zeker of dit nieuwe collectie is, maar het is zeker het bekijken waard. Persoonlijk vind ik het super lieflijk maar meer een voorjaars/ zomer item dan najaars/ winter (denk stiekem dat dit ook wel voorjaars is ;)).
Afbeelding

Nou voorlopig even genoeg geplaatst. Dus bij deze wat vinden jullie van de collecties? Nog ervaringen met het materiaal zelf? Welke kleuren het mooist? Kortom reageer en bekritiseer. Ben vreselijk benieuwd naar jullie reacties.

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 08:54

O ja deze vond ik ook nog. Schijnt een nieuw dek te zijn van Quality Horse Products. Heel appart en absoluut iets wat ik aan zou schaffen.

Afbeelding

petitparis

Re: Welke kleuren het mooist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:58

er loopt een topic over de nieuwe wintercollectie van bekende merken.

[HAR] is niet bedoeld om te overleggen welke kleurtje nu het mooiste vindt

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 09:00

Oh neem me niet kwalijk, had ik niet gevonden. En tsja het gaat me niet alleen om de kleuren was benieuwd naar de mening van mensen over alles van de collecties. mar nogmaals had dit topic niet gezien. En als [har] hier niet voor bedoeld is wat dan wel?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:03

ervaringen, kwaliteit, gebruik en tips over/van een specifiek artikel

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 09:06

Maar ik vraag toch ook om ervaringen van de materialen en dergelijke, en ik dacht dat je bij [HAR] ook wel meerdere artikelen kon bespreken. Tsja heb ik het dus weer mis.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:28

petitparis schreef:
er loopt een topic over de nieuwe wintercollectie van bekende merken.

[HAR] is niet bedoeld om te overleggen welke kleurtje nu het mooiste vindt

:j Daarom hier een slotje.