Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tanja schreef:In de eerste instantie wilde ik het topic naar MD verplaatsen maar aangezien TS zelf meer aan het zadel denkt laten wij het topic hier nog even staan en bekijken na meerdere reacties welke kant dit topic op gaat.
SuperSmurf schreef:Wat gek quibje? Kwam er niets uit die scan? Het trekt idd wel weer weg volgens mij want toen ik het zadel er kaal oplegde moest ik later even goed zoeken naar waar t nou precies zat
yvetjes schreef:Ik heb dit ook gehad toen ik mijn paard net had. Dacht ook meteen aan mijn zadel. Heb mijn zadel meteen na laten kijken en zelfs met een zadeldrukmeting alles doorgemeten. Daar kwam uit dat ze erg scheef liep, maar dat het zadel nergens knelde.
De tijd daarna ben ik erg bewust gaan rijden in het rechter maken (en heb haar ook na laten kijken door osteo). Sindsdien heb ik het niet meer gehad (in het begin wel eens toen ik een relaxt bosritje maakte), maar nu helemaal niet meer.
Wat het precies is geweest kan ik niet zeggen, maar bij mij lag het dus waarschijnlijk aan de scheefheid van mijn paard.
Das simpel op te lossen haha!