zal ik dit zadel nou wel of niet aanschaffen??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en verder vind het trouwens ook geen mooi zadel en kan ik totaal niet beoordelen of dat het goed past op je paard dus om kort te antwoorden op je vraag: nee ik zou het niet kopen
Citaat:Het betreft hier een westernzadel, westernzadels worden normaal altijd op maat gemaakt, ik zou het niet doen als ik jou was.....
Succes ermee!
cissy schreef:heb je een duidelijkere foto? het lijkt op een zadel van slechte kwaliteit maar dat kan wel eens meevallen maar de foto is helaas erg slecht.Citaat:Het betreft hier een westernzadel, westernzadels worden normaal altijd op maat gemaakt, ik zou het niet doen als ik jou was.....
Succes ermee!
hoe kom je daar nou bij? dat is echt niet zo hoor!
Ik heb ook een zadel wat echt niet op maat is gemaakt

Nordan schreef:het is een goedkoop stug zadel.. volgens mij is het ook nog eens nep leer

! cissy schreef:ik zit er dagelijks op![]()
je handelt zeker in dressuurzadels met af en toe een western zadel?
edit, Ik heb zadelclinics gevolgd bij een westernzadelmaker dus heb er wel een klein beetje verstand van....
en het gros van de westernruiters rijdt gewoon op een 'fabrieks'zadel. Weliswaar zijn het allemaal handgemaakte zadels maar ze zijn echt niet allemaal op maat gemaakt voor de paarden waar ze opliggen. Dat kost nl een vermogen!
Zidore schreef:dank je!
is dit hetzelfde merk/kwaliteit??
cissy schreef:die 2e foto is geen topkwaliteit maar ook geen karton.
PercyLeen schreef:cissy schreef:ik zit er dagelijks op![]()
je handelt zeker in dressuurzadels met af en toe een western zadel?
edit, Ik heb zadelclinics gevolgd bij een westernzadelmaker dus heb er wel een klein beetje verstand van....
en het gros van de westernruiters rijdt gewoon op een 'fabrieks'zadel. Weliswaar zijn het allemaal handgemaakte zadels maar ze zijn echt niet allemaal op maat gemaakt voor de paarden waar ze opliggen. Dat kost nl een vermogen!
Ieder zadel dient proffesioneel aangemeten te worden!!! Een zadel koop je niet via internet, die laat je aanmeten door iemand die er verstand van heeft! Je paard heeft maar 1 rug! Wees daar zuinig op!!