custom made dressuur zadels country mill??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haukieboy

custom made dressuur zadels country mill??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 11:03

Weet iemand hier of ze bij country mill ook custom made dressuur zadels hebben? Dat ze dus vanaf de boom opgebouwd worden voor je paard? En zo ja, heeft dat merk een naam. Hebben zij bijvoorbeeld ook ervaring met wow zadels/flair?

fjordnina

Re: custom made dressuur zadels country mill??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:04

Volgens mij niet. Volgens mij hebben zij ook geen Wow zadels. Flair zou overigens wel kunnen. Bel ze anders even, dan weet je precies waar je aan toe bent en je zit nergens aan vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 17:57

Hebben ze wel! ze hebben een nieuw merk, Daar had Herman het over. Die zadels waren ook helemaal gebouwd op je paard. Maar het fijne weet ik er niet van. Het was een nieuw merk (hun eigen merk).
Adelinde cornelissen zou er mee gaan testen en ook waren ze bezig met Edward gal.

Maar even naar herman bellen wat de mogelijkheden zijn. Dat is het makkelijkst. Of hun ook flair en wow zadels doen weet ik niet

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 18:59

Aha. Maar er zijn dus verder nog geen "particulieren" die zo'n zadel hebben? Kan er verder helemaal niks over vinden op het net.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:53

haukieboy schreef:
Aha. Maar er zijn dus verder nog geen "particulieren" die zo'n zadel hebben? Kan er verder helemaal niks over vinden op het net.

Geloof van niet. Het was ook pas net binnen. Als ik jou was zou ik gewoon even bellen met Herman. Hij kan je het beste vertellen over hoe en wat.

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 20:11

Ik vraag vrijdag wel even, gaan we toch die kant op. Maar het is wel fijn als je van tevoren wat gebruikers ervaringen hebt gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:17

Van Herman krijg je geen slecht zadel mee. Hij is dan ook de enige die ik aan mijn zadel laat komen :) Al is wat ervaringen natuurlijk prettig. Maar het merk waar ik over spreek heeft herman zelf laten produceren, dus ik ga er vanuit dat dat een echt kwaliteits zadel is :)

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 17:56

Wij worden test persoon/paard :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:40

haukieboy schreef:
Wij worden test persoon/paard :-)

Van het nieuwe merk? Leuk!

heb je trouwens een prijs indicatie? ben namelijk heel benieuwd

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:49

Gaaf, ben ook wel benieuwd. Hier komt Herman ook altijd! :D