tsja de titel zegt het al, ik hoor de laatste tijd steeds vaker discussies over mensen die het wel en niet doen, mijn vraag is dus: kan je een gewone bontonderlegger (dus zonder inlages) met een dekje onder een boomloos zadel (in mijn geval barefoot london) leggen, of is dit niet voldoende? Ik weet dat er ook halfpads zijn maar ik bedoel echt specifiek bontonderlegger. Ik kon er zo snel geen ander topic over vinden, vandaar deze: graag in het gevan van nee uitleg waarom niet, heel erg bedankt!
Graag jullie antwoord !
unamie
Geplaatst: 03-10-10 08:52
Nee dat zou ik niet doen De inlages zorgen nl voor (nog meer) vrijheid van de wervelkolom Dat heb je gewoon nodig De halfpad is een mooi alternatief dan kun je er ook een gewoon dekje onderleggen
nee, want dan heeft de ruggengraat te weinig vrijheid. ik maak ook gebruik van een bontje en heb deze aan de voorkant open gemaakt en kan er zo de inlages instoppen. Nadeel is alleen dat ik regelmatig moet controleren of ze nog goed liggen (met in de kast gooien wil er nog wel eens wat verschuiven). Maar er zijn ook bontjes die je aan de onderkant open zou kunnen maken en dan de inlages links en rechts erin.
@unamie: ja ik heb met vps, maakt dat verschil dan?
aan de rest: het is niet dat ik perse met bont wil rijden hoor, het is meer van ik heb hem nog liggen en dan kan ik af en toe afwisselen met mijn pad met inlages, als die moet drogen bijv, maar aan de reacties te zien is het dan idd slimmer om met halfpad te rijden, dan ga ik daar toch maar eens voor kijken, dan hoef ik al mijn oude dekjes niet weg te gooien.